این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

نمایندگی فروش سنسور القایی بالف تماس بگیرید
برنامه نویسی پی ال سی زیمنس 0 تومان

برنامه نویسی پی ال سی زیمنس

%0
  • تهران مرکز
2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران حومه
پرشر سوئیچ دانفوس مدل kp1 تماس بگیرید

پرشر سوئیچ دانفوس مدل kp1

%0
  • تهران مرکز
نمایندگی فروش میتسوبیشی الکتریک PLC HMI Mitsubishi Electric تماس بگیرید
فروش و تعمیرات انواع اچ ام آی HMI ، میتسوبیشی تماس بگیرید
شیر پنوماتیک سامسون تیپ 3241 تماس بگیرید

شیر پنوماتیک سامسون تیپ 3241

%0
  • تهران غرب

کنترل و اندازه گیری سطح و ارتفاع مخازن

در استان اصفهان اصفهان, | اتوماسیون صنعتی

یکی از روش های اندازه گیری وزن و یا حجم مواد موجود در مخازن وسیلوها، اندازه گیری سطح و ارتفاع مواد موجود در آن می باشد که پس از آن می توان به محاسبه حجم مواد موجود در مخزن و پس از آن به محاسبه وزن مواد موجود در مخزن پرداخت.
گروه صنعتی ماشین توزین قادر است با نصب انواع سنسورهای اندازه گیری ارتفاع و سطح مواد همچون رادار و یا آلترسونیک ویا ... که از معتبرترین کمپانی ها و برندهای روز اروپایی تامین می گردد به اندازه گیری و کنترل حجم و یا وزن مواد موجود در انواع مخازن و سیلوها پرداخت.
لازم به ذکر است نوع سنسورها و ادوات نصب شده، بر اساس مواد موجود در مخزن و سیلو تعیین می گردد. گروه صنعتی ماشین توزین می تواند مخازن نگهداری پودرهای جامد همچون سیمان، آرد، خوراک دام و طیور و ... و همچنین مخازن نگهداری مواد مایع همچون آب، نفت، گازوئیل، بنزین، شیر و ... را به سیستم اندازه گیری و کنترل سطح و ارتفاع، مجهز نماید.
09133084832- 03133932322
www.matoz-co.com


اندازه گیری سطح مخزن و سیلو ، اندازه گیری ارتفاع مخازن ، سنسور اندازه گیری سطح رادار ، سنسور اندازه گیری ارتفاع آلترسونیک ، اندازه گیری حجم مخزن ، اندازه گیری ارتفاع سیلو سیمان ، اندازه گیری سطح


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا