این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

نصب پایه براکت دیواری تلویزیون روی دیوار تهران تماس بگیرید
کود کلات آهن تماس بگیرید

کود کلات آهن

%0
  • تهران تهران شمال
نصب پایه دیواری براکت تلویزیون روی دیوار تهران تماس بگیرید
نصب تخصصی پایه براکت دیواری تلویزیون روی دیوار در تهران تماس بگیرید
نصب تخصصی انواع تلویزیون روی دیوار در شهر تهران تماس بگیرید
نصاب و نصب تخصصی پایه براکت تلویزیون روی دیوار در تهران تماس بگیرید
نصب تخصصی تلویزیون روی دیوار در شهر تهران تماس بگیرید

باکتری تیوباسیلوس

در استان تهران تهران مرکز, | کشاورزی

باکتری تیوباسیلوس

افزودن گوگرد به خاک به منظور تأمین نیاز گیاه به این عنصر، یا اصلاح و بهبود وضعیت تغذیه گیاه (از طریق اکسیداسیون گوگرد و آزاد شدن عناصر غذایی مثل فسفر، آهن و روی) وقتی مؤثر خواهد بود که میزان اکسیداسیون گوگرد در خاک قابل توجه باشد. از آن جا که اکسیداسیون شیمیایی گوگرد در خاک بسیار کُند بوده و قسمت اعظم گوگرد موجود در خاک توسط میکروارگانیسمها اکسید می شود،
لذا هر عاملی که بتواند رشد و نموّ و فعالیت میکروارگانیسمهای اکسید کنندة گوگرد را تحت تأثیر قرار دهد، بر میزان اکسیداسیون گوگرد در خاک نیز اثر خواهد گذاشت .
میزان اکسیداسیون بیولوژیک گوگرد به اثرات متقابل سه عامل اصلی (جمعیت میکروارگانیسمهای اکسید کننده، مشخصات ترکیب گوگردی و شرایط محیطی موجود در خاک بستگی دارد مهمترین عوامل مؤثر عبارتند از : درجه حرارت، تهویه و رطوبت خاک، بافت خاک، پی هاش خاک، مواد آلی، اتصال باکتری به سطح گوگرد، اندازه ذرات گوگرد، اثر نوع نمک، اثر آنزیم ردانز و ‏آفت کشها. از آنجا که باکتری تیوباسیلوس مهمترین اکسید کنندگان گوگرد در خاک به شمار می رود، با توجه به اینکه گوگرد در خاک و آب حل نمی شود و حل شدن و تبدیل آن به اسید سولفوریک به زمان طولانی نیاز است. لذا تلقیح خاک با این باکتری، باعث افزایش سرعت اکسیداسیون گوگرد می شود. نتایج تلقیح وقتی قابل توجه خواهد بود که به خاکهای قلیایی، گوگرد و باکتری به طور توأم اضافه شود. چرا که بعضی از خاکهای سدیک (سدیمی) دارای جمعیت ناکافی از این باکتریها هستند. تقریباً تمام خاکها، دارای باکتریهای اکسید کنندة گوگرد هستند ولی تعداد این باکتریها به علت فقدان ترکیبات گوگردی ناچیز است.

باکتری تیوباسیلوس در بسته بندی 1 و 25 کیلو گرمی آماده عرضه میباشد.

و دیگر گوگرد ها :
ما بیو سولفور و گوگرد کلوخه ، گوگرد گرانوله ، گوگرد پودری ، گوگرد میکرونیزه ، گوگرد آلی گرانوله ، گوگرد پالایشگاهی و معدنی را با قیمت مناسب و بصورت فله ای و در بسته بندی متنوع تأمین مینمائیم.

اطلاعات بیشتر با تماس تلفنی ارائه می شود


کیمیا کود
09120196114
09120196448
09102217009
02188970261
info@kimiakood.com
www.kimiakood.com


کـود گـاوی ، گـوسـفندی ، مرغی فرآوری شـده ، کـود مرغی پلیتی و گرانوله ، سـولفـات روی سولفات آهن ، کـود سوپرفسفـات سـاده ، گوگرد بنتونیت دار گرانوله ، کلات آهن ، روی ، مس ، کود بیو فسفات طلائی ، ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا