این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

رزین نانو ضدآب آتلانتیک 150,000 تومان

رزین نانو ضدآب آتلانتیک

%0
  • سمنان سمنان
چسب بتن آب بند(عایق رطوبتی) رستاک تماس بگیرید

چسب بتن آب بند(عایق رطوبتی) رستاک

%0
  • اصفهان اصفهان
فروش عمده چسب 123 تماس بگیرید

فروش عمده چسب 123

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی خدمات ساختمانی

آب بندی بتن

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | آگهی های خدمات ساختمانی

شرکت همارا صنعت منفرد با بهره مندی از دانش فنی و اجرایی در عرصه تولید ، ارائه و فروش محصولات عایق کاری و آب بندی سازه های بتنی و هیدرولیکی افتخار دارد ضمن در اخیتار گذاشتن تجربیات ارزشمند و ارائه افزودنی های بتن و مواد تقویت کننده سازه های بتنی و هیدرولیکی همواره بعنوان مرکز تبادل نظر و رفرنس قابل اعتماد در خدمت مهندسان و دست اندرکاران سازه های بتنی و هیدرولیکی می باشد.

هدف متعالی این شرکت دستیابی به اصول فنی و مهندسی استاندارد در زمینه ساخت سازه های بتنی و هیدرولیکی است که نهایتا در کیفیت نهایی سازه موثر باشد. استفاده از خود جمعی و انتقال تجربیات عموم مصرف کنندگان از جمله برنامه های مدون و با قابلیت دسترسی بالا می باشد. استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) موسسه سازمان اقتصادی که در دست اقدام است می تواند در زمینه ارتقا سیستم اطلاعات مدیریت تاثیر به سزایی داشته باشد.


آب بندی بتن ، آب بندی مخازن بتنی ، آب بندی منابع آب ، مقاوم سازی بتن ، مقاوم سازی سازه های بتنی ، عایق نانو ، آب بندی استخر ، کاشت میلگرد ، چسب کاشت میلگرد ، رنگ استخری ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا