این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فروش شرکت«مجتمع صنایع سپاهان» 0 تومان

فروش شرکت«مجتمع صنایع سپاهان»

%0
  • تهران تهران شمال

آگهی های مرتبط

رتبه بندی شرکت ها تماس بگیرید

رتبه بندی شرکت ها

%0
  • تهران تهران غرب
ثبت شرکت تماس بگیرید

ثبت شرکت

%0
  • تهران تهران غرب
فروش شرکت سهامی عام«مجتمع صنایع سپاهان» تماس بگیرید

فروش شرکت سهامی عام«مجتمع صنایع سپاهان»

%0
  • تهران تهران شمال
1
فروش شرکت«مجتمع صنایع سپاهان» 0 تومان

فروش شرکت«مجتمع صنایع سپاهان»

%0
  • تهران تهران شمال

جدیدترین آگهی فروش مسکونی

خرید و فروش املاک، رهن و اجاره 0 تومان

خرید و فروش املاک، رهن و اجاره

%0
  • تهران شمال
فروش مجتمع تجاری و مسکونی تماس بگیرید

فروش مجتمع تجاری و مسکونی

%0
  • بندر عباس
ویلای شهرکی 160 متربنا سنددار تماس بگیرید

انبوه سازی با سازه های ال اس اف

در استان تهران تهران, | خرید و فروش املاک مسکونی، آپارتمان، برج، پنت هاوس

سیستم سازه های فولادی سبک (LSF) یک سیستم سازه ای پیشرفته است که در انواع ساخت و سازها مانند ویلاها، خانه های ویلایی تک خانوار و چندخانوار ، ساختمانهای مسکونی، اداری و صنعتی یک، دو و سه طبقه، هتل ها و هتل آپارتمانها، ساختمانهای مدارس و دانشگاهی، رستورانها و .... دارای کاربرد می باشد. سیستم سازه های فولادی سبک(LSF) یکی از مناسبترین سیستم های ساختمانی است که امروزه در جهان مورداستفاده قرار می گیرد. اصلی ترین عامل در سازه ای فولادی سبک، مقاطع فولادی جدار نازک می باشد. مقاطع فولادی جدار نازک، مقاطع فلزی سرد نورد شده ای می باشند که با استفاده از ورق های فولادی نازک و با استفاده از ر وش Roll Forming شکل دهی می شوند. داشتن ضخامت یکنواخت در عرض مقاطع و استفاده از روش Roll Forming برای ساخت آنهاست که باعث می گردد، تولید در حجم بسیار بالا و با کیفیت مناسب و یکنواخت انجام گیرد. مقاطع فولادی جدار نازک ، سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد.بخش های مختلف ساختمان را به راحتی می توان با این مقاطع مونتاژ نمود. این عوامل باعث می گردد که عملیات ساخت با این سیستم بسیار سریع باشد.
در بلایای طبیعی مثل زلزله زندگی ما را بارهای مرده تهدید می کنند. بارهای مرده شامل مصالح سنگین در دیوار ها، کف و سقف ساختمان های سنتی متمرکز هستند و همچنین شامل وسایل زندگی ما نیز هستند. ما نمی توانیم از وسایلی که در زندگی مان استفاده می کنیم بگذریم بنابراین باید ساختمان را سبک بسازیم. در این نقطه است که سیستم سازه سبک فولادی در اولویت اول قرار می گیرد.اجرای پروژه های ساختمانی انبوه به صورت مجتمع ها، شهرک ها، کمپهای کارگاهی ، در سریعترین زمان ممکن انجام می پذیرد.شرکت هوشمند سازه آروین آرا دارای گواهی فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ایران برای احداث ساختمان های LSF با دیوار برشی تا 5 طبقه می باشد. خانه میتواند طوری طراحی شود که بزرگترین زمین لرزه ها و بادها را در منطقه کشور تحمل کند.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با مدیر فروش شرکت هوشمند سازه مهندس افشاری تماس حاصل فرمایید : 09128880116
و یا به سایت هوشمند سازه به نشانی hooshmandsazeh.com تماس حاصل فرمایید.
ایمیل : hooshmandsazeh1385@gmail.com
تلفن :09128880116
آدرس : تهران ، بزرگراه جلال آل احمد ، نرسیده به اشرفی اصفهانی ، پلاک 417


انبوه سازی ، پروژه های انبوه سازی ، انبوه سازی مسکن ، سفارش انبوه سازی ، انبوه سازی با سازه های ال اس اف ، انبوه سازی با سازه های lsf


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا