این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آموزشگاه در همین محل

جدیدترین آگهی آموزشگاه

آموزشگاه تدریس خصوصی صائب تماس بگیرید

آموزشگاه تدریس خصوصی صائب

%0
  • تهران شرق
کارگاه آموزشی ارتباط با مشتریان 600,000 تومان
طب سوزنی تماس بگیرید

طب سوزنی

%0
  • اسلامشهر
1
آموزش تزریقات تماس بگیرید

آموزش تزریقات

%0
  • شهرری
1
آموزش حجامت تماس بگیرید

آموزش حجامت

%0
  • سنندج
1
دریافت دیپلم رسمی از آموزش و پرورش غیرحضوری تماس بگیرید
2
آموزش خوشنویسی در مشهد تماس بگیرید

آموزش مهندسی معکوس نظامی

در تهران شمال, میثاق | آگهی های آموزشگاه ها

Reverse Engineering روش از پاسخ به سوال رسیدن است، در واقع تکنولوژی مشابه سازی یک مدار می باشد که از طریق تجزیه و تحلیل ساختار و عملکرد آن مدار حاصل می شود. در اکثر مواقع موضوع مورد بررسی یک دستگاه یا محصول می باشد که بدون داشتن دانش کامل و تنها توسط جداسازی اجزا و تجزیه و تحلیل شیوه عملکرد آن، سعی در ایجاد یک نمونه جدید از آن می گردد. مهندسی معکوس غالبا در استفاده های نظامی و تجاری کاربرد دارد و هدف آن طراحی و نمونه سازی یک محصول موجود بدون داشتن دانش کافی در زمینه تولید آن و فقط با پیمودن فرایند معکوس و به کارگیری تکنیک های مشابه می باشد. پس از طی کردن این دوره هنرجو قادر خواهد بود تا مدارات الکترونیکی موجود در صنایع نظامی روسی، اروپایی و آمریکایی را نمونه سازی نماید .


الکترونیک نظامی ، آموزش الکترونیک نظامی ، آموزش مهندسی معکوس نظامی ، مهندسی معکوس الکترونیک نظامی ، مهندسی معکوس پیشرفته ، آموزش مهندسی معکوس پیشرفته ، قطعات روس ، آموزش قطعات روس ،

تهران / تهران شمال / میثاق     آموزشگاه در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا