این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تولید مواد غذایی

فروش گوشت شترمرغ ارگانیک تماس بگیرید

فروش گوشت شترمرغ ارگانیک

%0
  • تهران مرکز
بازرگانی و فروش لسیتین سویا تماس بگیرید

بازرگانی و فروش لسیتین سویا

%0
  • تهران مرکز
بازرگانی و فروش صمغ عربی تماس بگیرید

بازرگانی و فروش صمغ عربی

%0
  • تهران مرکز
بازرگانی و فروش کارنوباوکس پودری 0 تومان
ترازویAND-GOLFدقت یکصدم تا2کیلوگرم تماس بگیرید

ترازویAND-GOLFدقت یکصدم تا2کیلوگرم

%0
  • تهران مرکز

مجتمع بسته بندی و عمل آوری دام ، طیور و آبزیان قاسمی

در استان اصفهان اصفهان, | تولید مواد غذایی

مجتمع بسته بندی و عمل آوری دام ، طیور و آبزیان قاسمی با انگیزه تهیه فرآورده های نیمه آماده مرغوب و سالم و به منظورحضور در بازارهای داخلی وخارجی درسال 1387در شهرک صنعتی سروش واقع در شرق اصفهان در زمینی به وسعت 4000 متر مربع به بهره برداری رسید .
مدیریت شرکت با تکیه بر تخصص و تجربه خود در عمل آوری و بسته بندی فرآورده های دام و طیور و آبزیان فعالیت خود را با دو نام تجاری خلیج و وان شان به ثبت رسانده و با ارائه بیش از سی نوع محصول در سبد کالای خانواده ها قرار گرفت.
کیفیت ، سلامت و ایمنی ، تولید محصولات متناسب با نیازهای گوناگون و متنوع ، رضایت و جلب نظر مصرف کنندگان ، افزایش سهم بازارهای داخلی و راه یابی به بازارهای جهانی از مهمترین اهداف این مجتمع تولیدی است و انتخاب کادر متخصص شرکت نیز در همین راستا بوده است.
این مجتمع جهت اطمینان از ایمنی محصولات و تضمین مدیریت کیفیت خود علاوه بر اخذ کد بهداشتی از اداره دامپزشکی جهت تولیدات خود سعی به برقراری استانداردهای روز جهانی نمود که در بهار 1390 نسبت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت براساس الزامات استاندارد بین المللیISO 9001 :2008 و همچنین کنترل نقاط بحرانیHACCP جهت ایمنی محصولات خود نمود و در ادامه فعالیتهای خود توانست موفق به دریافت نشان حلال گردد.
این مجموعه با بهره گیری از پرسنل متخصص در امر فرآوری ، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت حجم زیادی محصول تولید کرده و به بازار مصرف عرضه می نماید که محصولات صادراتی نیز پس از فرآوری طبق سفارش متقاضی از محل شرکت مستقیماً به بازارهای هدف صادر می گردد.
حال بعد از گذشت 5 سال از تولد صنایع بسته بندی قاسمی و دو برند خلیج و وان شان تعداد 300 فروشگاه زنجیره ای و سوپر مارکت و فروشگاههای عرضه محصولات مواد پروتئینی را تحت پوشش محصولات خود قرار داده ایم.
امید است با این تلاشها توانسته باشیم سهمی هر چند کوچک را در تأمین غذای سالم هموطنان عزیزمان ایفا کرده باشیم.
صنایع بسته بندی قاسمی با بیش از سی نوع محصول متفاوت و متنوع
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر واحد فروش این مجموعه با شماره های جدید9-03138553128 پاسخگوی نیاز شما می باشد.


مجتمع بسته بندی قاسمی ، محصولات پروتئنی وان شان



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا