این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

اجناس ریز پرفروش فانتزی تماس بگیرید

اجناس ریز پرفروش فانتزی

%0
  • تهران شهرری
تولید انواع و اقسام لوله پلاستیکی- تماس بگیرید

تولید انواع و اقسام لوله پلاستیکی-

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

گوش پاک کن واکس وک

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

برای مشاهده محصولات بیشتر و یا خرید اینترنتی، از فروشگاه اینترنتی رات در بازار اینترنتی تسهیل دیدن کنید: raat.tashil.com
این گوش پاک کن بی نظیر و کاربردی از مواد درجه یک قابل انعطاف تهیه شده است. گوش پاک کن برقی, وسیله ای بسیار کاربردی برای افراد خانواده این گوش پاک کن با نام انگلیسی waxvac معرفی شده و دارای ساخت با کیفیت و توسط محقیقن آمریکا تهیه و تولید شده است. این گوش پاک کن دارای چهار سر از جنس سیلیکون می باشد که جنس بسیار نرمی دارد که هیچگونه آسیبی به گوش شما نمی رساند و هرکس بصورت اختصاصی می تواند از گوش پاک کن برقی واکس وک استفاده کند. از waxvac می توانید برای خالی کردن گوش خود از آب و گرد وغبار استفاده کرد و مواد آلوده را از گوش شما خارج می کند . این سرها در تعداد زیاد همراه دستگاه وجود دارد و هر یک اعضای خانواده می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند. علاوه بر این نکات ایمنی به صورت کامل در این دستگاه رعایت شده است و حتی کودکان کوچک نیز می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند. انرژی این دستگاه نیز به راحتی و توسط باتری تامین می شود که به راحتی قابل شارژ است.


گوش پاک کن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا