این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نیاز به یک ماساژور خانم جهت کار در منزل شخصی 0 تومان
ادمینی ، دور کاری ، کار در منزل 0 تومان

ادمینی ، دور کاری ، کار در منزل

%0
  • تهران تهران جنوب
کار در منزل هشت شغل تماس بگیرید

کار در منزل هشت شغل

%51
  • تهران تهران شمال
مطالعات امکان سنجی و طرح توجیهی تماس بگیرید

مطالعات امکان سنجی و طرح توجیهی

%0
  • تهران تهران مرکز
اسخدام فوری 0 تومان

اسخدام فوری

%0
  • تهران تهران شمال
کار درمنزل آنلاین برای دختران و بانوان 😍 تماس بگیرید

جدیدترین آگهی طراحی سایت

طراحی سایت در کرمان 0 تومان

طراحی سایت در کرمان

%0
  • کرمان
سرمایه گذاری در استارتاپ با ایپرو تماس بگیرید
طراحی سایت و سئو سایت (مشاوره رایگان) تماس بگیرید
طراحی انواع سایت تماس بگیرید

طراحی انواع سایت

%0
  • کاشان
طراحی سایت با قیمت مناسب تماس بگیرید

طراحی سایت با قیمت مناسب

%30
  • تهران مرکز
اسکریپت صرافی ارز دیجیتال تریدمن تماس بگیرید
طراحی سایت و اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال تماس بگیرید
اسکریپت صرافی رمز ارز تماس بگیرید

اسکریپت صرافی رمز ارز

%0
  • اصفهان

کار با در آمد بالا

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های طراحی سایت

کار724 به عنوان یکی از بزرگترین و کامل ترین سایت های برون سپاری (پروژه ای و فریلنسر) جهت انجام پروژه های کارفرمایان می باشد که نتیجه طراحی و برنامه ریزی 10 ساله کادر متخصص و مجرب این مجموعه است که توانسته با راه اندازی سایت www.kar724.ir هزاران متخصص (فریلنسر) و کارفرما را در سرتاسر ایران و جهان با هم مرتبط نماید. در این سایت، کارفرمایان می توانند متخصصان (فریلنسرها) را برای انجام پروژه هایی مانند ترجمه، تایپ، برنامه نویسی، طراحی، نویسندگی، مهندسی، انجام پروژه های تحقیقاتی، انجام پروژه های دانشجویی، بازاریابی و فروش، حسابداری، مدیریت، موسیقی، چاپ، عکاسی، آرایشگری، طراحی سایت، مشاوره، راهنمای تور و در نهایت هر کاری که بتوان بصورت آنلاین انجام و تحویل داده شود استخدام نمایند.
از مزایای راه اندازی این سایت این می باشد که فریلنسرها (متخصصان و مجریان پروژه) از تنوع کاری بسیار بالاتری نسبت به کارمندانی که به صورت ثابت در یک موضوع کاری فعالیت می نمایند برخوردار هستند. علاوه برکسب درآمد بالاتر معمولا آزادی عمل بیشتری نیز برای انتخاب زمان کاری خود دارند. تجربه انجام پروژه های کاری متفاوت پروفایل آنها را می سازد و در نتیجه تعداد بسیار زیادی از مشتریان را با خود همراه می نمایند.
همچنین از مزایای انجام کار برای کارفرمایان و کارآفرینان محترم توسط فریلنسرها (متخصصان و مجریان پروژه) کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی و همکاری با متخصصین مجرب می باشد.
لازم به توضیح است قرارداد کارمزدی یا حق الزحمه ای یا فریلنس (پروژه ای)، گونه ای قرارداد کاری است که بر اساس آن فرد یا شرکتی متعهد میگردد تا انجام کاری را برای یک کارفرما در ازای دستمزدی مشخص به انجام رساند. فریلنسرها (متخصصان و یا مجریان) کسانی هستند که سرویس ها یا خدمات خود را به صورت پروژه ای به کارفرما ارائه می نمایند. فریلنسرها معمولا ساعتی، روزانه یا پروژه ای دستمزد می گیرند و می توانند به صورت فردی و یا گروهی پروژه خود را به انجام رسانند.
در پایان، گروه کار 724 اعلام آمادگی می نماید تا از هرگونه نظر، انتقاد و پیشنهاد در بالابردن سرویس ارایه شده استقبال کند و دست کارشناسان محترم را در یاری رساندن به ما به گرمی بفشارد.

جهت تماس و دریافت مشاوره و همچنین بهره مندی از سایت می توانید از سایت http://kar724.ir بازدید به عمل آوردید.
همچنین می توانید با شماره 88836106 تماس حاصل نمایید.


برون سپاری ، کار در منزل ، کار با درآمد بالا ، انجام کار پروژه ای ، انجام کار نیمه وقت ، برون سپاری پروژه های کاری ، برون سپاری پروژه ، فریلنسر ، مرکز فریلنسر ایران ، کار نیمه وقت با درآمد بالا ، طراحی سایت ار


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا