این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

وکیل پایه یک متخصص در امور حقوقی

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات مشاوره

آیا می دانید؟
در صورت ضمانت از متهم در صورتی که مرجع قضایی اعلام کرد مکلف به معرفی وی می باشید، در صورت عدم معرفی متهم، وجه الکفاله یا وجه الوثاقه از شما اخذ خواهد شد.
آیا می دانید؟
اگر از سوی مرجع قضایی احضار شدید، عدم حضور بدون عذر موجه منجر به جلب و دستگیری شما خواهد شد.
کفالت یک عقد مثل اجاره و بیع است که مقررات آن در قانون مدنی بیان شده است؛ اما این عقد ارتباط زیادی با رسیدگی به جرایم پیدا کرده است و در دادگاه های کیفری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در عقد کفالت یک نفر در مقابل طرف دیگر، حضور شخص ثالثی را تعهد می کند. بنابراین سه نفر در جریان این عقد دخالت دارند. یک نفر شخصی است که تعهد می کند دیگری را حاضر کند که به او «کفیل» می گویند. «مکفول» شخصی ثالثی است که از او کفالت می شود و شخصی که تعهد به نفع او به وجود آمده تا شخص ثالثی را در نزد او حاضر کنند، «مکفول له» نام دارد.
نکاتی که کفیل باید بداند
کفیل باید به این نکته توجه داشته باشد که ممکن است در جریان رسیدگی به پرونده چه در مرحلة دادسرا و چه در فرایند رسیدگی در دادگاه متهم چندین بار احضار گردد و هر بار نیز حضورش الزامی و ضروری باشد؛ لذا کفیل نمی تواند با استناد به اینکه متهم را یک بار نزد قاضی حاضر نموده است از وظیفه خود امتناع نماید یا تصور نماید دیگر مسئولیتی در این خصوص متوجه وی نمی باشد.
نکته دیگری که کفیل باید بداند این است که وی می تواند در هر مرتبه که متهم را نزد مقام قضایی حاضر می نماید در همان مرتبه تقاضای رفع مسئولیت از خود نماید.
*****************************************************************
موسسه حقوقی فرزانگان عدالت با کادری مجرب از وکلا پایه یک دادگستری متخصص در امور کیفری و حقوقی جهت اهداف بهینه شما سرور گرامی همگام و همسو می گردد.

جهت ارتباط با مؤسسه حقوقی فرزانگان عدالت به منظور تعیین وقت مشاوره حقوقی می توانید از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

569 69 43 0912

022 75 23 0912

زمان ملاقات: روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 الی 21 می باشد.

نکته 1: مشاوره حقوقی به صورت حضوری با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق الذکر ارائه می گردد.

نکته 2: جهت مشاوره حقوقی تلفنی به قسمت مشاوره تلفنی در منوی افقی سایت مراجعه فرمایید.

نکته 3: مشاوره حقوقی (حضوری – تلفنی) دارای هزینه می باشد.


وکیل سفته در مشهد ، وکیل چک در مشهد ، وکیل خبره در مشهد ، وکیل پرداخت چک در مشهد ، وکیل دادگاه کیفری مشهد ، وکیل دادگاه حقوقی مشهد


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا