این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

ماسک مو ترمیم کننده ارگان (کد:6441)

در استان تهران تهران, | لوازم آرایشی و بهداشتی

نتیجه استفاده از این محصول: آبرسانی و کنترل وز موی فر با اثر طولانی مدت
مواد تشکیل دهنده اصلی: آرگان، ماکادمیا و کراتین
روغن آرگان غنی از ویتامین آ و آنتی اکسیدان، سید چرب امگا6 و اسید لینولئیک است. روغنی است که چرب نیست و بصورت نرم کننده بعد از حمام، حالت دهی موها را آسان می سازد و نوک شاخی موها را ترمیم می کند. آرگان وز موهای مجعد و یا حالت غیرقابل کنترل موهای نرم را کنترل می کند، مو را از حرارت سشوار و اتو مو حفظ کرده و ضخیم و درخشان می سازد.
کراتین محافظ کوتیکول مو است و از حالت ارتجاعی و محافظتی مو مراقبت می کند. با این محصول کراتین از دست رفته جبران می شود و مو سالم و مستحکم می شود.
روغن دانه ماکادمیا به واسطه شباهت به ساختار بدن به راحتی جذب موها می شود. با نفوذ به پوست سر و فولیکول مو از شکستن مو جلوگیری کرده و استحکام و حالت ارتجاعی مو را بهبود می بخشد. اسیدهای چرب و ویتامین هایی که در روغن دانه ماکادمیا وجود دارند وز مو را کنترل کرده و باعث بازگرداندن پالمیتولئیک و آبرسانی به مو شده و از پیری مو جلوگیری می کند.
نحوه استفاده: مقدار قابل توجهی از ماسک مو را بر روی سراسر موی خیس مخصوصا نوک مو مالیده و پخش نمایید. بعد از سه دقیقه بشویید.
مزایای محصول:
ترمیم کننده مو و نرم کننده عمقی مو است.
ظاهری سالم و نرم به مو می بخشد.
از گره خوردگی و وز مو جلوگیری می کند.
بدون سولفات و پارابن است.
250میلی گرم


ماسک مو ، ماسک آرگان ، مای سالن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا