این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی آب و فاضلاب

فروش کفکش در اصفهان 0 تومان

فروش کفکش در اصفهان

%0
  • اصفهان
فروش پمپ آب در اصفهان تماس بگیرید

فروش پمپ آب در اصفهان

%0
  • اصفهان
ازن ژنراتور تماس بگیرید

ازن ژنراتور

%0
  • تهران مرکز
ایزولاسیون و زهکشی گودهای ساختمانی و بام سبز تماس بگیرید
فروش مخزن تحت فشار در اصفهان تماس بگیرید

فروش مخزن تحت فشار در اصفهان

%0
  • اصفهان
کاهش آلودگی فاضلاب وکاهش COD-BOD تماس بگیرید

کاهش آلودگی فاضلاب وکاهش COD-BOD

%0
  • تهران شمال

نمایندگی لوله پوش فیت سایلنت پلی ران66133673

در استان تهران تهران, | آب و فاضلاب

پوش فیت کاملا بی صدا پلی ران اتصال

با متراکم شدن جمعیت در شهرهای بزرگ . مجتمع های مسکونی و استفاده گسترده تر از ماشین آلات و ابزار های مکانیکی و صوتی شاهد آن هستیم که صداهای موجود در محیط زندگی مان هر روز بیشتر و بیشتر می شود تا حدی که امروزه آلودگی صوتی به معضلی عمومی بدل گشته که برای مبارزه با آن روشهای گوناگونی خواه از طریق وضع قوانین جدید و یا بکار گیری تدابیری خاص ضروری به نظر می آید .

مساله آلودگی صوتی در درون ساختمان ها بسته به نوع کاربری ، به درجات مختلف حائز اهمیت است و با توجه به نیاز به محیطی عاری از صدا که انسان بتواند ساعات استراحت خود را فارغ از هیاهوی بیرون در آرامش بگذراند چاره جوئی هایی صورت گرفته است . استفاده از درب ها و پنجره های عایق صدا ، دیوارها و سقف های تقویت شده با مواد جذب کننده صدا ، تجدید نظر و بهبود بخشیدن سیستم های مکانیکی و تاسیسات ساختمانی ، از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است .

پلی ران پس از بررسی و تحقیقات مستمر اقدام به معرفی و ساخت محصولی از نوع پوش فیت به نام سیستم فاضلابی ساختمانی کاملا بی صدا TRUE SILIENT نموده است .

در این سیستم که از تکنولوژی سه لایه ای ، کامپاند خاص ( POLIRAN - KB ) و فناوری نانو استفاده شده صدای حاصل از جریان آب به گونه ای موثر جذب ملکول های کامپاند مصرفی شده و از انتقال آن به بیرون جلوگیری می شود به طوری که حتی در هنگام عبور جریانی به میزان چهار لیتر بر ثانیه ، به شرط اجرای صحیح ، صدای حاصل از جریان حداکثر حدود 17 دسی بل خواهد بود .

021-66133673


قیمت لوله پلی ران پوش فیت ، قیمت لوله پلی ران سبز ، قیمت لوله سوپر سایلنت پلیران ، قیمت اتصالات لوله پوش فیت ، قیمت لوله فاضلابی نارنجی ، فروش در نمایندگی پلی ران ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا