این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

چاپ و تبلیغات در همین محل

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

پخش تراکت در تهران 0 تومان

پخش تراکت در تهران

%0
  • تهران مرکز
تلویزیون های LED شهری 0 تومان

تلویزیون های LED شهری

%0
  • تهران شمال
3
چاپ بنر تماس بگیرید

چاپ بنر

%20
  • اصفهان
1
چاپ تیشرت تک و عمده فوری تماس بگیرید
آگهی مفقودی تماس بگیرید

آگهی مفقودی

%0
  • اصفهان

پازل تبلیغاتی

در تهران مرکز, جمالزاده | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

پازل تبلیغاتی
پازل یا جورچین یا معما، نوعی سرگرمی است که در آن فرد با چیدن صحیح قطعات ِ تصویر ی به هم ریخته در کنار هم تصویر صحیح نهایی را ایجاد می کند. این قطعات از یک تصویر واحد اولیه برش خورده اند و با فرو رفتگی یا برآمدگی در اضلاع خود تولید شده اند.
تولید انواع پازلهای فکری، سرگرمی، تبلیغاتی و پخش به صورت عمده میباشد.برای تبدیل عکس به پازل محدودیتی وجود ندارد، فقط کافیست کیفیت عکسی که انتخاب می کنید برای تبدیل به پازل مناسب باشد شرکت لوتوس شرق برای شما متنوع ترین پازل تبلیغاتی را ارائه میدهد . پازلهای فکری بسیار جالب میتوانند به عنوان بازی هدفمند جهت یادگیری و ابزاری قدرتمند برای تبلیغ برند مورد استفاده قرار گیرند.پازل نوعی بازی، معما و سرگرمی فکری بسیار شیرین است که ذهن را جلا می دهد تولید پازل فکری با کیفیت بالا و استاندارد اروپایی بوده و تولید و فروش پازل به صورت عمده و جزئی می باشد.
شماره تماس :
02166578805
02166578815
09122260190


پازل تبلیغاتی ، چاپ پازل تبلیغاتی ، چاپ روی پازل ، چاپ عکس روی پازل ، فروش پازل ، تولید پازل تبلیغاتی ، تبلیغاتی پازل فومی ،

تهران / تهران مرکز / جمالزاده     چاپ و تبلیغات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا