این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فروش سنگ مالون فروش سنگ لاشه فروش سنگ ورقه ای تماس بگیرید
1
تولید و فروش قالب وافل یکطرفه دوطرفه و قالب تخت پلیمری تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

اینورتر خورشیدی ( سانورتر ) PWM , MPPT شرکت VOLTRONIC تماس بگیرید
نمایندگی پنل خورشیدی رستار سولار در ایران 0 تومان
کولرگازی(اسپیلت)کینگ هوم 0 تومان

کولرگازی(اسپیلت)کینگ هوم

%0
  • تهران تهران شمال
1
فروش سنگ مالون فروش سنگ لاشه فروش سنگ ورقه ای تماس بگیرید
کمپرسور اسکرو-کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم و کوپل تسمه ای تماس بگیرید
فروش و نصب ساندویچ پانل تماس بگیرید

فروش و نصب ساندویچ پانل

%0
  • البرز کرج
فروش چسب سنگ تماس بگیرید

فروش چسب سنگ

%0
  • تهران تهران مرکز
1
تولید و فروش قالب وافل یکطرفه دوطرفه و قالب تخت پلیمری تماس بگیرید
دستگاه تزریق پلاستیک 270تن متال هیبریدی مولتی پاور 0 تومان

جدیدترین آگهی الکترونیک

فروش کولر اسپیلت خورشیدی (هیبریدی )

در استان تهران تهران, | الکترونیک

شرکت واپایش نمایندگی فروش و خدمات بعد از فروش کولر اسپیلت های خورشیدی (برق شهر + انرژی خورشید) شرکت Draem Land Solar تا 50% کاهش مصرف برق در ظرفیت های 9000 تا 24000 btu و دارای یکسال گارانتی

کولر گازی هیبرید ساخت شرکت Draem Land Solar چین توانسته است با بکار گیری انرؤی خورشیدی ، میزان مصرف برق را تا 50% نسبت به کولرهای گازی متداول کاهش دهد . این شرکت با بکارگیری و گسترش فن آوری های حوزه انرژی پاک و تجدیدپذیر ، سعی نموده است با کاهش مصرف سوخت فسیلی ، در در حفظ محیط زیست گام موثری بردارد .


کولر گازی هیبریدی ، سیستمی است که از انرژی خورشید بعنوان انرژی مکمل استفاده می کند و با کمک کردن به کمپرسور ، انرژی مصرفی را تاحد قابل توجهی کاهش می دهد . معمولا در این نوع سیستم ها ، مصرف انرژی تا 50 درصد و حتی بیشتر کاهش می یابد .این دستگاه در اکثر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی داشته و در ظرفیت های مختلفی موجود می باشد .




قابلیت ها :

قابلیت سرمایش و گرمایش
سرعت عملکرد بالا
کاهش مصرف برق و هزینه
قفسه و روکش گالوانیزه مقاوم
خدمات پس از فروش
یکسال گارانتی



توضیحات تکمیلی در مورد این محصول:

سیستم خنک کننده مرکزی همانند کولرهای گازی متداول از یک کمپرسورو یک پنل هواساز تشکیل شده است . تفاوت عمده این سیستم ، استفاده از یک کلکتور خورشیدی در کنار سیستم اصلی می باشد . کلکتور های خورشیدی بکار رفته از نوع کلکتورهای لوله ای تحت خلاء بوده که از بازدهی بالایی برخوردار هستند . کلکتور ها ، سیال واسط یا مبرد را با استفاده از انرژی خورشید تا دمای بالایی گرم می کنند . مبرد پس از خروج از کلکتور در حالت (Superheat) قرار گرفته و فشار آن افزایش می ابد . با این کار از میزان عملکرد کمپرسور کاسته شده و بنابر این مصرف برق به میزان قابل توجهی کاهش می یابد .



برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کولر اسپیلت خورشیدی و دیگر محصولات خورشیدی و دریافت کاتالوگ به وب سایت شرکت www.vapayesh.com مراجعه فرمایید.


شماره تماس : 66557640
شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17


کولر اسپیلت خورشیدی ، گرما ، سرما ، cooling ، heating ، کولر اسپیلت کم مصرف ، کاهش مصرف برق ، فروش کولر اسپیلت خورشیدی ، انرژی خورشید ، solar ، قیمت کولر اسپیلت ، هیبریدی ، کولر اسپیلت هیبریدی ، کولر گازی خورشیدی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا