این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

36
ماساژ ریلکسیشن. لاغری. درمانی. زوج تماس بگیرید

ماساژ ریلکسیشن. لاغری. درمانی. زوج

%100
  • تهران تهران شمال
1
فروش رم ۲۵۶ مگابایت pa800 . pa2x . pa3x تماس بگیرید

فروش رم ۲۵۶ مگابایت pa800 . pa2x . pa3x

%0
  • تهران تهران مرکز
نخ گلخانه هاس ایپ 0 تومان

نخ گلخانه هاس ایپ

%0
  • تهران تهران غرب
فروش، نصب و راه اندازی سیستم مهپاش تماس بگیرید

فروش، نصب و راه اندازی سیستم مهپاش

%0
  • تهران تهران غرب
1
نمایندگی تخصصی تعمیرات ارگ ، کیبورد پیانو دیجیتال تماس بگیرید
1
برد mp3 مخصوص ارنجرهای کرگ korg pa800 , pa500 تماس بگیرید

برد mp3 مخصوص ارنجرهای کرگ korg pa800 , pa500

%0
  • تهران تهران مرکز
1
تعمیر میدی کنترل توسط نمایندگی مجاز شرکت کرگ جزیره تماس بگیرید
1
فروش انواع فلش کارت های ارگ های کرگ KORG تماس بگیرید

فروش انواع فلش کارت های ارگ های کرگ KORG

%0
  • تهران تهران مرکز
1
ارتقا انواع کیبورد کرگ توسط شرکت کرگ ایران (جزیره) 0 تومان
1
نمایندگی تعمیرات انواع پیانوی دیجیتال توسط شرکت جزیره تماس بگیرید
1
فروش مادربرد کرگ motherbord korg pa3x تماس بگیرید

فروش مادربرد کرگ motherbord korg pa3x

%0
  • تهران تهران مرکز
1
نمایندگی مجاز مونتاژ تعویض آی سی های بی جی ای BGA تماس بگیرید
1
نمایندگی مرکزی تعمیرات ارگ – کیبورد و پیانو تماس بگیرید

نمایندگی مرکزی تعمیرات ارگ – کیبورد و پیانو

%0
  • تهران تهران مرکز
1
خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی کیبورد ارگ تماس بگیرید

خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی کیبورد ارگ

%0
  • تهران تهران مرکز
1
ارتقاء انواع ارگ های korg  تماس بگیرید

ارتقاء انواع ارگ های korg

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

36
ماساژ ریلکسیشن. لاغری. درمانی. زوج تماس بگیرید

ماساژ ریلکسیشن. لاغری. درمانی. زوج

%100
  • تهران تهران شمال
1
فروش رم ۲۵۶ مگابایت pa800 . pa2x . pa3x تماس بگیرید

فروش رم ۲۵۶ مگابایت pa800 . pa2x . pa3x

%0
  • تهران تهران مرکز
نخ گلخانه هاس ایپ 0 تومان

نخ گلخانه هاس ایپ

%0
  • تهران تهران غرب
فروش، نصب و راه اندازی سیستم مهپاش تماس بگیرید

فروش، نصب و راه اندازی سیستم مهپاش

%0
  • تهران تهران غرب
1
نمایندگی تخصصی تعمیرات ارگ ، کیبورد پیانو دیجیتال تماس بگیرید
1
برد mp3 مخصوص ارنجرهای کرگ korg pa800 , pa500 تماس بگیرید

برد mp3 مخصوص ارنجرهای کرگ korg pa800 , pa500

%0
  • تهران تهران مرکز
1
تعمیر میدی کنترل توسط نمایندگی مجاز شرکت کرگ جزیره تماس بگیرید
1
فروش انواع فلش کارت های ارگ های کرگ KORG تماس بگیرید

فروش انواع فلش کارت های ارگ های کرگ KORG

%0
  • تهران تهران مرکز
1
ارتقا انواع کیبورد کرگ توسط شرکت کرگ ایران (جزیره) 0 تومان

جدیدترین آگهی قطعات خودرو

طرح توجیهی تولید قطعات پلاستیکی خودرو

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو

بی تردید صنعت خودروسازی مهمترین نیروی محرکه برای رشد اقتصادی در قرن گذشته بوده است. اکنون نیز صنعت قطعه سازی در جهان با تغذیه صنعت خودروسازی با تولید بیش از ٥٠٠ میلیون دستگاه خودرو، عمده ترین فعالیت تولیدی در جهان محسوب میگردد. به دلیل خواص ویژه پلاستیکها و مزایای آنها، جایگزینی قطعات فلزی خودرو با مشابه پلاستیکی آنها روز به روز در حال افزایش است. و در خودروهای امروزی نسبت به خودروهای دهه قبل قطعات پلاستیکی نقش پررنگتری دارند. یکی از سه بازار مهم پلاستیک و اولین بازار لاستیک است . انگیزه های مختلفی برای استفاده از پلاستیک و لاستیک در صنعت خودرو وجود دارد.
الف) تکنیکی: مثلاً ضربه گیرهای فلزی از قواعد ضربهپذیری به خوبی پیروی نمیکنند.
ب) اقتصادی: در واقع پلاستیک ها یک پاسخ اقتصادی من اسب برای تولید انبوه در صنایع خودرو هستند.
ج) زیباییشناسی: پلاستیک ها آزادی طراحی بیشتری را نسبت به فلزات یا مواد معمول دیگر ایجاد می کنند.
د) زیست محیطی : کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا نیاز به وسایل نقلیه سبک و آیرودینامیکی مناسب دارد. فاکتورهای اصلی بر ای استفاده از یک ماده در تولید خودرو شامل هزینه های اجرایی، کارآیی و راندمانانرژی، آزادی در طراحی خودرو، کاهش صدا، مقاومت شیمیایی و خوردگی است که بیشتر این ف اکتورها توسط پلاستیک ها تامین م ی گردند. در واقع فرآیندهای شکل دهی پلاستیک ها در مقایسه با فلزات بسی ار متنوع و در پاره ای از موارد کم هزینه تر است و با استفاده از آنها می توان قطعات پیچیده را به راحتی تولید نمود. پلیمرها باعث راحتی بیشتر و در دسترس بودن فضای مناسب، عملکرد بهتر و دوام بیشتر خودرو می شوند. بسیاری از سازندگان خودرو معتقدند که بدون حضور پلاس تیکها نمی توان بطور همزمان به کاهشوزن، بهبود آئرودینامیکی و افزایش قدرت موتور دست یافت. امروزه در امریکا و اروپا ١٠ درصد وزنی و ٢٠ درصد حجمی هر خودرو را پلاستیک تشکیل م ی دهد و بررسی خودروها اروپایی نشان می دهد که ٦٣ درصد تزیینات داخلی، ١٥ درصد بدنه خ ارجی، ٩ درصد موتور و جعبه دنده، ٨ درصد سیستم الکتریکی و ٥ درصد وزنی شاسی از مواد پلیمری ساخته شده اند.
- کاربرد پلاستیکها در داخل خودرو
آزادی در طراحی، ایجاد سطوحی با ظاهر مناسب و متنوع، هزینه تولید کم و هماهنگی با مواد مختلف باعث شده است که پلاستیک ها بطور وسیعی در قسمت های مختلف داخل خودرو به کار گرفته شوند. به هر حال پلاستیک هایی که در داخل خودرو و در معرض حرارت ناشی از نور خورشید هستند، باید از نظر حرارتی پایدار بوده و به علاوه از ثبات نوری، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش(UV) و کیفیت ظاهری خوب برخوردار باشند.
قسمت جلوی خودرو (داشبورد، صفحه کنترل و علایم)
با وضع قوانین جدید ایمنی در خودرو، داشبورد از فلز به پلاستیک تبدیل شده است . اولین داشبوردهای پلاستیکی شامل پوسته ای از آلیاژ ABS یا پلی متیل متاکریلات (PMMA) بر روی اسفنج پلییورتان (PU) متصل به آرماتور فلزی بودند. با توسعه فن آوری قالب گیری تزریقی، داشبوردها از جنس ABS ساخته شدند، اما با افزایش مقدار شیشه مصرفی در خودروها برای آئرودینامیک تر کردن آنها و نیز بهبود میدان دید راننده و در نتیجه زیادتر شدن زاویه شیشه های جلو، داشبوردها بیشتر در معرض نور خورشید قرار گرفتند و به همین دلیل به موادی با پایداری حرارتی بیشتر و مقاومت UV بالاتر احساس نیاز شد.
کنسول
پلاستیکهای مصرفی در ساخت کنسول با توجه به خواص مورد نظر به سه دسته تقسیم میشوند:
الف- پلی پروپیلن: برای ساخت کنسول های ارزان می توان از پلیپروپیلن پر شده با مواد معدنی استفاده نمود. محدودیت این ماده توانایی کم در تحمل بار است.
ب- ABS برای ساخت کنسولی ارزان ولی پایدار از نظر ابعادی، می توان از انواع ABS مقاوم در برابر حرارت استفاده کرد.
ج- آلیاژ PC / ABS یا پلی فنیلن اکسید اصلاح شده : اگر مقاومت در برابر حرارت و ضربه پذیری مهم باشد میتوان از این دو ماده استفاده کرد
رودری، تودوزی داخل و سقف
مواد رایج برای ساخت رودری شامل نئوپان (الیاف چوب آغشته به رزین طبیعی یا فنولیک ) یا پلی - پروپیلن پر شده با چوب به عنوان زیر لایه همراه با ورقه های اسفنج PVC یا پلییورتان با روکش PVC و تزئینات پارچ های از جنس نایلون و پلی استر برای هماهنگی با سایر سطوح داخل خودرو است . اگر مقاومت بیشتری در برابر گرما مد نظر باشد، می توان از زیر لایههای گرمانرم مانند پلی پروپیلن PC / ABS و ABS ، استفاده نمود. در سال ١٩٨٠ فرآیند شکل دهی پوسته وینیلی به وسیله خلا و سپس تزریق اسفنج پلی یورتان سخت با چگالی کم معرفی شد و در بسیاری از خودروهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفت . فرآیند معمول دیگر برای ساخت رودری، اکستروژن و لایه گذاری ورق گرمانرم با پارچه های پرزدار به علت به هم چسبیدن و فشرده شدن پرزها قابل استفاده نیست. برای تودوزی سقف خودروها ترکیبات متعددی وجود دارد ولی معمول ترین آنها عبارتند از : پلی استایرن، پلیاتیلن، پلیپروپیلن، الیاف شیشه یا نمدهای فشرده. تودوزی سقف ماشین های اروپایی یا شامل زیر لایه ای از جنس اسفنح پلی یورتان با لایه هایی از ورق SAM و اسفنج در دو طر ف آن است و یا سطح زیرین از اسفنج پلی یورتان با لایه ای نمد از الیاف شیشه متصل شده به دو لایه ورق پلیاتیلن در دو طرف و سطح تزیینی از پارچه میباشد.
صندلی
استفاده از پلییورتان گرم و سرد در ساخت صندلی باعث افزایش راحتی شده است.
فرمان، پدال ها و دستگیره درب
تحقیقات و هزینه های زیادی صرف جایگزینی پلاستیک به جای فولاد در فرمان گردید و در نهایت نایلون ٦ برای این کار مناسب تشخیص داده شد. اسفنج پلی یورتان معمول ترین ماده برای ساخت فرمان است . کلاج، پدال های گاز و ترمز از نایلون تقویت شده با الیاف شیشه س اخته می شوند و معمول ترین مواد برای ساخت دستگیره های درب خودرو، نایلون و پلیبوتیلن ترفتالات است. آلیاژ PC / ABS در ٢٠٠ PC / ABS Rover و پلیکربنات در بسیاری از خودروهای ژاپنی برای ساخت دستگیره درب مورد استفاده قرار میگیرد.
- کاربرد پلاستیک در قسمت های خارجی خودرو
سپر و جلو پنجره
قالپاق
آینه
چراغ ها
پنجره
باک بنزین
بدنه خودرو
سیستم تعلیق و میل گردان
اکسل
رینگ
پروانه و فیلتر هوا
مخزن رادیاتور
پمپ بنزین
پمپ آب
موارد مصرف و کاربرد
سپر خودرو به عنوان واسطه بین بدنة خودرو و عامل ضربهگیر جهت کاهش فشار ضربه و برخورد عمل کرده و در ردیف قطعات ایمنی و تزئینی خودرو مطرح میباشد. در اشکال ١ تا ٦ نمایی از سپرهای جلو و عقب سمند، پژو ٤٠٥ و ٢٠٦ ارائه گردیده است.
به طور کلی میتوان سپرها را در سه دسته تقسیم بندی کرد:
الف- سپرهایی با سازه های خود تقویت شونده که معمولا از پلا ستیک های مهندسی ساخته می شوند برای مثال سپر خودروی Montego از جنس پلیبوتیلن ترفتالات اصلاح شده میباشد.
ب- سپرهایی با لایه جاذب انرژی از جنس پلی یورتان و پوسته محافظی از پلییورتان یا پلی پروپیلن اصلاح شده با لاستیک همراه با ساز ه های تقویتی SMC آلومینیم یا فولاد. برای مثال مرسدس بنز از این سپرها در خودروهای خود استفاده می کند.
ج- سپرهایی با روکشهای بیرونی از جنس پلاستیکهای اصلاح شده که مستقیما بر روی قابهای ،SMC آلومینیم یا فولاد قرار می گیرند.
اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
برای حذف فلزات و کمک به صنعت خودروسازی برای چیره شدن به محدودیت های موجود در این صنعت، کلیه پتانسیل های موجود در پلیمرها، به کار گرفته میشوند. پلیمرها میتوانند احتیاجات اصلی بازار نظیر رقابت اقتصادی، شکستن قیمتها، کاهش زمان چرخه های توسعه برای مدلهای تولید انبوه و برای مدل کوچک و تحکیم قوانین آلودگی، بازیافت و انرژی را مرتفع میسازند. صنعت خودروسازی و قطعه سازی به دلیل نوع و ماهیت ارتباط، به حدی از فعالیتهای یکدیگر متاثر میشوند که گاهی تفکیک این دو از هم نه تنها دشوار بلکه غیر ممکن است. تجربه کشورهای مختلفی که در خصوص صنعت خودرو نقشی پیشتاز در خودروسازی جهان یافته اند، گویای آن است که در بدو ورود این صنعت به هر کشوری، مونتاژ قطعات CKD آغازگر حرکت بوده و سپس به تدریج استراتژی صنعتی، بومی کردن و توسعه سهم قطعات داخلی را مدنظر و عمل قرار داده اند و همین مرحله نیز در صورتی که با موفقیت همراه باشد، زمینه ساز خودروساز شدن به معنای واقعی آن شده است. به طور کلی یکپارچگی این دو صنعت ( خودرو سازی و قطعه سازی) سبب شده تا به عنوان دو پای حرکت مطلوب در صنعت خودرو از آنها یاد شود. با توجه به رشد روزافزون صنعت خودروسازی در کشور، رشد صنعت قطعه سازی و به تبع آن ساخت انواع سپرها در کشور، رو به افزایش است. همچنین امکان صادرات این کالا به کشورهای مختلف، اهمیت استراتژیکی این محصول را بیش از پیش نمایان میسازد.
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :

معرفی محصول
مشخصات کلی محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
استانداردهای ملی وجهانی
قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
موارد مصرف و کاربرد
کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن
بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول
ماشین آلات
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت
محوطه سازی
ساختمان
ماشین آلات
تاسیسات
وسائط نقلیه
تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
برآورد حقوق و دستمزد
برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات
هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید
هزینه های توزیع و فروش
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
نتیجه گیری
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا