این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

هیدرولیک پنوماتیک راد اتوماسیون تماس بگیرید
فروش انواع شیر برقی پنوماتیک تماس بگیرید
فروش انواع جک (سیلندر) پنوماتیک تماس بگیرید
فروش انواع شیر برقی بلوکی فستو مدل CPV14-CPV18-CPV10 تماس بگیرید
کولرگازی تابلوبرق دیواری تماس بگیرید
1
فروش سیستم توزین کارخانه آسفالت plc تماس بگیرید
تعمیر دستگاه بستنی تماس بگیرید

تعمیر دستگاه بستنی

%0
  • اصفهان
شرکت توان رسان، نماینده انحصاری Intorq آلمان تماس بگیرید

فروش دوربینهای صنعتی شرکت lmperx

در استان اصفهان اصفهان, | اتوماسیون صنعتی

های صنعتی
lmperx مارکت گرابرها را هدایت می کند و اولین درمعرفی camera link و HD-SDI و جریان Full analog video در لب تاب میباشد. ویژگی نرم افزاری self-learn در گرابر لب تاب و desktop , نیاز به کانفیگ کردن فایل های دوربین را از بین برده است.
دسته بندی محصولات Imperx:
1.CCD Cameras: آخرین نسل از دوربین های پر سرعت imperx هستند که خروجی های 8,10,12 و 14 بیتی دارند. این دوربین ها شامل چهار ورودی, دو خروجی و طراحی ساعت دوگانه جهت فریم ریت بیشتر و استفاده از GigE Vision, PoE, HD-SDI, Camera Link®, Power over Camera Link® (PoCL) or CoaXPress برای کاربرد های خاص میباشند. قابلیت کانفیگ کردن پی درپی با استفاده از ابزار کانفیگ این دوربین به سادگی انجام می گیرد.
2.CMOS Cameras: این سری از دوربین های CMOS اجازه کنترل در تصویربرداری با بازه گسترده ای از مدل ها و ویژگی ها وگزینه های برنامه نویسی را میدهد. استفاده از تکنولوژی CMOS و مهندسان خبره ی IMPERX دوربین هایی با کیفیت تصویر و یکپارچگی عالی و ویژگی های منحصربه فردی همچون WDR , Flexible trigger/ strobe option و امکان انتخاب رایط ( Camera Link™, USB3 Vision™, GigE Vision™, and 3G-SDI ) را فراهم می آورد.
3.LED Lights: lighting های LED با عملکرد بالای این شرکت راه حل های روشنایی یکپارچه ی آسان را به همراه کابل و پاور برای کاربردهای صنعتی فراهم می کند. گزینه های روشنایی شامل ring light, کانفیگ bar light به همراه انتخاب رنگ LED, lens angle و diffuser میباشد. قابلیت تنظیم دستی درجه روشنایی را به وسیله کلید چرخشی و یا کنترل از راه دور با ورودی TTL ,دارد.
جهت اخذ نمایندگی و همکاری با شماره ۰۳۱۳۲۳۶۸۹۱۰ تماس حاصل فرمایید. تمامی خدمات مشاوره مورد نیاز به منظور انتخاب محصول ایده آل مشتری به صورت کاملا رایگان ارائه میگردد.
@machinvision
sales@binasanat.com
www.binasanat.com


CCD Cameras ، CMOS Cameras ، دوربین های صنعتی ، لنز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا