این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی اجاره اداری و تجاری

پیش فروش واحدهای لوکس مسکونی کرانه شمال ( کیش )

در استان تهران تهران مرکز, | رهن و اجاره املاک اداری، تجاری

مجموعه لوکس کرانه در زمینی به مساحت ۵۵٠٠٠ متر مربع در ساحل شمالی جزیره زیبای کیش و همجوار با منطقه باستانی شهر حریره در فضایی سرسبز و دل انگیز و سرشار از آرامش طراحی شده است ، که شامل ۵۶٠ واحد آپارتمان مدرن دلنشین می باشد. آپارتمان های مدرن این مجموعه با مساحت های متنوع از۶٠ تا۲٠٠ مترمربع و تیپ های ۱ تا ۵ خوابه با چشم اندازی بی کران به دریا و جزیره برآرامش زندگی در جزیره می افزاید.

در نظر گرفتن چندین دستگاه آسانسور بسیار پیشرفته در ۴ نقطه از مجتمع ، سیستم هوشمند خنک کننده اجنرال ، منبع ذخیره آّب مستقل و همین طور برخورداری از سیستم های هوشمند مدیریت ساختمان از جمله امکانات مجتمع کرانه کیش است که در کنار دیگر امکانات رفاهی و خدمات استثنایی آن ، آسایش ساکنین را تضمین می کند.

مجموعه لوکس کرانه مطابق با طراحی های به روز دنیا و بر استوار ترین سازه ها ، مطابق با پیشرفته ترین استاندارد های جهانی بنا شده است. امکانات و تسهیلات رفاهی بی بدیل مجموعه کرانه از چنان کیفیت و زیبایی برخوردار است که نظیر آن را به ندرت می توان یافت.طراحی خاص مجموعه کرانه به صورتی است که بیش از ۸٠% واحد های مسکونی همواره شاهد تابش پرتوهای خورشید درخشان خلیج فارس،بر جزایر مرجانی می باشند.
آپارتمان های تراس دار این مجموعه نه تنها دارای حیاط مستقل اند بلکه دارای امکاناتی نظیر باربیکیو و جکوزی نیز می باشند. آپارتمان های زیبای جنوبی مجموعه کرانه دارای بالکن هایی سبز هستند که همچون محوطه ای سرسبز بر بالای ورودی اصلی این مجموعه جلوه گر می شوند.این تراس های سرسبز و وسیع به سیستم برق اضطراری مجهزبوده، دارای باربیکیو و جکوزی مدرن (اسپانیا) می باشند که اوقات دلنشین و آرام بخشی را برای شما در کنار خانواده به ارمغان می آورند و در نهایت به این مجموعه زیبایی منحصر به فردی می بخشند.



این مجموعه دارای تمام امکانات ورزشی شامل استخر سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی و استخر رو باز (که در بالای مجتمع تجاری کرانه کیش قرار دارد)و همچنین سالنهای بدنسازی مجهز به دستگاه های مدرن،سالن بیلیارد،زمینهای والیبال ،بسکتبال ،پیست دوچرخه سواری و دیگر تجهیزات ورزشی می باشد. این مجموعه همچنین با در نظر گرفتن رفاه و آسایش کودکان عزیز شما اقدام به ساخت پارکی سرسبز و مجهز به وسایل بازی نموده است که به همراه امکانات فرهنگی ، ورزشی ( دوچرخه سواری ، شنا ، گیم نت و . . .) از دیگر امکانات با اهمیت این مجموعه به حساب می آیند.

کرانه کیش از امکاناتی چون رستوران های معروف بین المللی ، کافی شاپ هایی در فضایی صمیمی و دل انگیز، با چشم انداز رو به دریا و سالنهای گرد همایی که برای هر طبقه به صورت مستقل طراحی شده است نیز سود می برد.

و در نهایت این مجموعه مجهز به سالنهایی برای برگزاری سمینار ها و ورک شاپ داخلی و بین المللی ، واحدهای متنوع و مستقل اداری،مراکز فروش ،مرکز خرید ،هایپر مارکت و تمامی امکانات رفاهی ورزشی (استخر ،سونا، جکوزی و...)و خدماتی می باشد.

به منظور تامین بیشترین آسایش و امنیت برای شما کلیه واحدها به جدید ترین سیستم های هوشمند ساختمان(آلمان) مجهز شده است واین در حالی است که طراحی بی نظیر واحدها این اطمینان را به شما می دهد که بنا بر ذوق و سلیقه خود خانه رویایی خود را با چشم انداز با شکوه جزیره،دکوراسیون کنید ، در این راستا با به کار گیری معتبر ترین برند های تاسیساتی ، بهداشتی و....مطابق با جدید ترین تکنولوژی جهان و همین طور سیستم های خنک کننده ،آرامش خیال شما را فراهم آورده ایم.
آپارتمان های شیک و مجهز مجموعه کرانه کیش با لابی مجلل و طراحی منحصر به فرد با اتاق خواب های راحت، نشیمن زیبا،آشپزخانه باز و مدرن و منظره بی کران رو به دریا ، شکوه زندگی در خانه ای آرام و زیبا برای شما به ارمغان می آورد.
سرویس های بهداشتی زیبا و مدرن که مجهز به شیر آلات (ایتالیا)،سینک های آشپزخانه ،روشویی و کابین های زیباو به کار بردن با کیفیت ترین ابزار و مصالح داخل مطابق با جدید ترین طرح های معماری داخلی جهان،آسایش خیال ساکنین را تضمین کرده است.
خوش نامی شرکت بساک در ضمان برآوردن انتظار و خواست خریداران محترم در ارایه خدمات رفاهی در سطحی ا ست که بتواند همواره طراحی مدرن توسط متخصصان با سابقه ، به کارگیری مصالح مقاوم،مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی و دانش طراحی معماری مناسب با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و طبیعی جزیره زیبای کیش واستفاده از تکنولوژی به روز جهان از اصول و باورهای مدیران و کارشناسان پروژه لوکس آسودگی خیال و آرامش شما را فراهم سازد.


مشخصات فنی:
۱-فونداسیون ساختمان از نوع بتن مسلح یکپارچه با شمع (شمع کوبی به تعداد ۲۴۰۰ عدد به ارتفاع ۱۵متر)

۲- اسکلت ساختمان بتن پیش ساخته از نوع بتن مسلح طراحی بر اساس قاب خمشی ویژه مطابق با استانداردهای جهانی آیین نامه ها

۳-نمای ساختمان با ترکیب سیمان سنگ چوب شیشه با طراحی ویژه و استثنائی

۴-آسانسور ها از نوع پکیج کاملا وارداتی wittur ایتالیا آلمان سرعت MRL)1/6 m/s )

5-کف اپارتمان ها HDF پارکت موکت و سرامیک مرغوب اروپائی

۶-کاشی سرویس های بهداشتی و اشپزخانه ها تماما از نوع درجه یک ایتالیائی و اسپانیائی

۷-شیر آلات مصرفی مرغوب ایتالیائی (ریمر)

۸- دیوار های داخلی بتن گازی سبک مرغوب دارای عایق صوتی و حرارتی

۹-در ها قفل دستگیره و یراق آلات مربوط به صورت پکیج کامل از نوع خارجی مرغوب

۱۰-پنجره ها به صورت دوجداره از نوع UPVC پنج لایه با شیشه دو جداره و روکش آلومینیم آلمانی

۱۱-کلید و پریزها از نوع درجه یک خارجی

۱۲-کابینت آشپرخانه با مصالح تمام خارجی شامل MDF و یراق آلات اتریشی سینک گاز رو کابینتی و فر تو کار هود مایکروویو ماشین ظرفشوئی ماشین رختشوئی یخچال و فریزر از مارک های معتبر اروپائی از جمله BOCSH ,PHILIPS,SEIMENSE

13- چپراغ های داخلی هر واحد از نوع خارجی مناسب با طرح داخلی

۱۴-لوله کشی فاضلاب با توجه به آب و هوای منطقه از جنس پوش فیت و پلی پروپیلین فشار قوی و لوله کشی سرو و گرم خارجی پنج لایه (PEX-AL-PEX)

15-آبگرمکن برقی خارجی

۱۶-دارای سیستم تهویه مطبوع و هوای تازه (FRESH AIR)

17-سیستم سرمایش و گرمایش از نوع DVM و اسپیلیت اینورتور هوشمند smart inverter

(60درصد صرفه جوئی در مصرف انرژی )دارای فیلتر FULL HD جهت جلو گیری از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار دارای سیستم شستشوی اتوماتیک اواپراتور قابلیت کارکرد تا دمای ۵۴ درجه سانتیگراد کاهش صدا و لرزش افزایش طول عمر کمپرسور و بالا رفتن COP دستگاه استفاده از بهترین موتور (BLDC) موجود در صنعت که باعث افزایش راندمان می شود

۱۸- روشنائی کامل شامل چراغهای دیواری و سقفی در تراسها و محوطه

۱۹-کلیه واحد ها مجهز به سیستم کابل کشی جهت انتن مرکزی و اینترنت وابرلس میباشد

۲۰-سیستم اتوماتیک اعلام و اطفای حریق

۲۱-سیستم دپوی دفع زباله شوت زباله دپوی زباله و دفع زباله

۲۲- دسترسی به سیستم کنترل هوشمند BMS برای واحد ها شرکت ABB آلمان دارای سیستم امنتی تنظیم درجه حرارت و کنترل سیستم سرمایش و گرمایش و دارای ذخیره انرژی

۲۳-محوطه سازی با طراحی ویژه و پوشش گیاهی سازگار و نور پردازی خاص

۲۴-تمامی نماهای عمومی با تجهیزات ویژه و نازک کاری عالی در حد استانداردهای مرغوب و شناخته شده

۲۵-محوطه سازی مجموعه مطابق طرح بعهده شرکت میباشد

۲۶-سیستم برق اضطراری در مشاعات


کرانه کیش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا