این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

فروش اینورتر تماس بگیرید

فروش اینورتر

%5
  • تهران مرکز
3
فوم پلیورتان پاششی تماس بگیرید

فوم پلیورتان پاششی

%0
  • تهران جنوب
1
کرایه لیفتراک در استان قزوین 0 تومان
1
فروش دیزل ژنراتور تماس بگیرید

فروش دیزل ژنراتور

%0
  • تبریز
3
تولید کننده لوله های فولادی برق تماس بگیرید
لوله آلومینیومی گازی و یخچالی 8*6 تماس بگیرید

هالوکور

در استان البرز کرج, | خدمات صنعتی

سقف هالوکور (Hollow Core) ازجمله سقف های پیش ساخته می باشد. پیش ساخته بودن این سقف باعث اجرای بسیار سریع آن می شود و به خصوص در پروژه های بزرگ از این نوع سقف بسیار استقبال شده است.

عدم نیاز به قالب بندی باعث کاهش هزینه اجراشده و عدم حضور جک در زیر این سقف باعث می شود کارفرما اجرای تیغه چینی را بلافاصله شروع کند. ازآنجاکه هالوکور به صورت پیش تنیده ساخته می شود، می تواند باضخامت بسیارکم تا دهانه ۱۴ متر را پاسخگو باشد. در سقف هالوکور سقف تمامی طبقات بدون تأخیر نصب می گردند و پس از اتمام کار، میلگردهای حرارتی بر روی آن قرارگرفته و یک لایه نازک بتن می تواند به طور همزمان برای تمامی طبقات ریخته می شود.


مزایای سیستم هالوکور

به دلیل پیش تنیده بودن قطعات هالوکور، امکان ایجاد دهانه های بلند بدون ستون را در سازه فراهم می شود.به دلیل اینکه در اجرای سقف با استفاده از قطعات هالوکور دیگر نیازی به قالب بندی، شمع گذاری و آرماتوربندی درجا نمی باشد و همچنین به دلیل پیش تنیده بودن قطعات از مصالح به صورت بهینه استفاده می شود، درمجموع هزینه تمام شده ساخت ساختمان ها با این سیستم نسبت به سیستم های دیگر پایین تر می باشد.به دلیل عدم نیاز این سیستم به قالب بندی، آرماتوربندی و بتن ریزی درجا، این سیستم دارای سرعت اجرای بالائی می باشد. اجرای ۵۰۰ مترمربع در روز توسط این سیستم امکان پذیر می باشد.سقف های ساخته شده با قطعات هالوکور عایق صوت، عایق گرما و مقاوم در برابر ارتعاش می باشند. این موارد از مزایای بسیار عمده استفاده از قطعات هالوکور می باشد.توخالی بودن قطعات باعث کاهش وزن مرده ساختمان و درنتیجه به دلیل کاهش نیروی زلزله طراحی، کاهش حجم مصالح مصرفی در اسکلت ساختمان را به دنبال دارد.

سه خصوصیت عمده هالوکور:

پیش تنیده پیش ساخته مجوف
شرکت تیرچه پیش تنیده ایران بزرگترین تولید کننده هالوکور در کشور میباشد و قادر است سفارشات شما را در کمتر از ۴۸ ساعت آماده نماید جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید


دال بتنی مجوف ، هالو کور hollow core slab ، دال هالوکور ، پانل پیش تنیده ، پانل مجوف ، سقف هالوکور مجوف ، دال پیشتنیده پیش ساخته ، سقف هالو کور ، دال پیشتنیده ، دال بتنی پیش تنیده ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا