این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی تعمیرگاه

1
تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران تماس بگیرید

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

%0
  • تهران غرب
کمک فنر و رفع کوبش انواع خودروها تماس بگیرید

خطوط معاینه فنی، ماشین آلات تعمیرگاهی و تمامی عیب یاب

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های تعمیرگاه ماشین

خطوط آزمایش فنی خودرو ( Testline ) :

Actia Muller اولین و بزرگترین تولید کننده در زمینه خطوط و مرکز معاینه فنی خودرو در جهان و شرکت پرزان صنعت نماینده انحصاری Actia Muller در ایران می باشد.

این دستگاهها ، در مسیر آزمایش ، بخش های فنی گوناگون خودرو را آزمایش می کند و با برخورداری از تکنولوژی ارتباطی CAN ، اندازه گیری ها را با دقت بیشتری انجام می دهد. همچنین می توان بخش های گوناگون دستگاه را با فاصله ی بیشتری از هم گذاشت تا بتوان همزمان چند خودرو را زیر آزمایش قرار داد.
مرکز کنترل این دستگاهها ، دارای نمایشگر 20 اینچی می باشد و از یک رایانه صنعتی با نرم افزار توانمند تحت ویندوز بهره می گیرد و با دقت بالایی ، اندازه ی انحراف چرخها ،توانمندی ترمزها ، چگونگی فرسایش جلوبندی و دیگر بخش های فنی خودرو را بررسی می کند. این دستگاهها در گونه های ویژه خودرو های سبک و ویژه خودروهای سنگین ساخته شده است.

تمامی ماشین آلات تعمیرگاهی از قبیل بالانس چرخ ( کامپیوتری ، تلویزیونی ، روکار) برای ماشینهای سواری و سنگین ؛ انواع لاستیک درآر سبک و سنگین ؛ میزان فرمان ؛ انواع جک های دوستون و چهارستون و قیچی ؛ شستشوی آب گرم ؛ تست و شستشوی انژکتور ؛ اگزوفن ؛ ساکشن روغن ؛ شاسی کش ؛ دستگاه شارژ کولر ( تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ) ؛ کارواش ؛ بادزن نیتروژن N2 و ... .
تمامی محصولات شرکت پرزان صنعت دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشد ، نصب ، راه اندازی و آموزش محصولات خریداری شده در محل مشتری و به صورت رایگان می باشد.

عیب یاب انژکتوری ( دیاگ )های اصلی تمامی خودروهای سبک، سنگین ( کامیون و اتوبوس ) و ماشین آلات راهسازی (عیب یاب های اصلی کمپانی های: ولوو ( P.T.T. و V.T.T و VCads pro )، مرسدس بنز ( Star Compact 3 & 4 )، رنو تراکس ( Diag NG3 )، مان ( mancat 1 و mancat2 )، اسکانیا ( VCI 1 و VCI2 )، دانگ فنگ و البرز ( cummins )، ایویکو و ...... و تمامی خودروهای سواری و انواع مولتی دیاگهای سبک و سنگین.

برای آگاهی و اطلاعات بیشتر با شماره 09127780225 « محمودی » تماس بگیرید.


دیاگ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا