این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
تعمیرات رسیور غرب تهران 09355818395 تماس بگیرید

تعمیرات رسیور غرب تهران 09355818395

%0
  • تهران تهران غرب
1
شرکت شبکه رایان سپیدان 0 تومان

شرکت شبکه رایان سپیدان

%0
  • فارس شیراز
1
رشته خشکار گیلان در تهران 12,000 تومان

رشته خشکار گیلان در تهران

%0
  • تهران تهران مرکز
1
رشته و خوشکار گیلان در تهران 12,000 تومان

رشته و خوشکار گیلان در تهران

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

تلفن گویای پیشرفته تلفنهای سانترال 0 تومان

تلفن گویای پیشرفته تلفنهای سانترال

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش انواع کابل شبکه Cat۶ Sftp & Cat۶ YTP با تست فلوک تماس بگیرید
1
تعمیرات رسیور غرب تهران 09355818395 تماس بگیرید

تعمیرات رسیور غرب تهران 09355818395

%0
  • تهران تهران غرب
تدریس آنلاین کامپیوتر در کشور 150,000 تومان

تدریس آنلاین کامپیوتر در کشور

%30
  • تهران تهران شمال
خرید و فروش تجهیزات شبکه سیسکو و آیپی فون تماس بگیرید

خرید و فروش تجهیزات شبکه سیسکو و آیپی فون

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی خدمات مخابراتی

پرفون، مرکز تلفن پیشرفته شبکه ای (IP PBX)

در استان گیلان رشت, | خدمات مخابراتی

استفاده از مراکز تلفن در تمامی سازمان‏های دولتی و شرکت‏ها و موسسات خصوصی جزء لاینفک زندگی امروزی آنان محسوب می‏شود. مراکز تلفن مرسومی که در این اماکن استفاده می‏شود، علیرغم امکانات فراوانی که در اختیار قرار می‏دهند، به نسبت نیازهای سازمان‏های امروزی بسیار محدودند.

مراکز تلفن عمدتا“ دارای تعداد مشخص داخلی بوده و افزودن داخلی به تعداد زیاد با صرف هزینه‏ های گزاف همراه است. برای هر داخلی می‎‏بایست سیم‏کشی مجزا صورت گیرد که این امر برای تعداد داخلی بالا همیشه دردسرساز است. امکاناتی که این‏گونه مراکز در اختیار قرار می‏دهند بسیار محدود است و خود کاربر در انتخاب و بکارگیری آن‏ها نقش چندانی ندارد. استفاده از فکس در این سیستم‏ها بصورت متمرکز بوده و هر کاربر نمی‏تواند فکس خود را مسقیما“ و بدون دخالت منشی دریافت کند.

بعلاوه امکاناتی چون صندوق صوتی، ویدئو کنفرانس، منشی هوشمند، سیستمهای اطلاع رسانی هوشمند، اتصال مراکز تلفن بدون دخالت شبکه مخابرات، امکان برقراری مکالمات بین‏الملل از طریق شبکه اینترنت، Messenger محلی و نظائر آن به هیچ وجه در مراکز تلفن معمولی که این روزها در سازمان‏ها استفاده می‏شود، دیده نمی‏شود.

امکاناتی نظیر گزارش‏گیری از تماس‏های کاربران و یا ضبط مکالمات آنان، امکان منوی صوتی، DID و CallerID و کنفرانس تلفنی برای تعداد خاصی از کاربران در مراکز تلفن معمول نیز با صرف هزینه‏های زیاد ممکن است.
راه حل ها

مراکز تلفن شبکه ای، نسل جدید PBX ها هستند که بدلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویسهای تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات صندوق صوتی، انتقال مکالمه، کنفرانس، پاسخگوی خودکار، منشی هوشمند، قرائت خودکار متن برای مخاطبین، خدمات فکس بر روی شبکه، خدمات Messenger، خدمات پست الکترونیک محلی، امکانات متنوع گزارشی از نحوه و میزان تماسها در سیستم، امکان اتصال به سرویس دهندگان خارجی برای برقراری مکالمات خارجی از طریق اینترنت با هزینه ای اندک، ضبط خودکار مکالمات و دهها امکان دیگر با رابط کاربری تحت وب میتواند تمامی نیازهای تلفنی یک مجموعه کوچک، متوسط و بزرگ را پوشش دهد.

این سیستم با قابلیت های متعدد میتواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید. با ادغام عملکرد چندین سخت افزار مجزا در یک سیستم پیشرفته و کارآمد و نیز به کار گیری فن آوری VOIP این سیستم گزینه مناسبی را برای تسهیل مناسبات اداری، اقتصادی و اجتماعی پیش رو قرار می دهد علاوه بر این مزایا راه اندازی، استفاده و نگهداری این سیستم بسیار آسان است . بعلاوه برای استفاده از پرفون به کابل کشی مجزا نیازی نیست و از بستر شبکه برای ارتباطات فکس و تلفن و ویدئو نیز استفاده میشود.

با استفاده از امکانات منحصر بفرد پرفون، همه کاربران، در هر مکانی که باشند تنها با متصل شدن به اینترنت، در شبکه تلفن مرکزی سازمان در دسترس خواهند بود. به عبارت دیگر ارتباط مستقیم میان همه کاربران، صرف نظر از موقعیت آنها در ساختمان، شهر و یادر هرجای دیگر به سادگی میسر است. کاربران این سیستم می توانند از اداره، منزل شعب دیگر سازمان و یا حتی در حال سفر، وارد این سیستم شده، همه قابلیتهای آن بهره مند شوند.
شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.pardaad.ir مراجعه فرمایید.
شماره تماس 01426227766


پرفون ، مرکز تلفن پیشرفته شبکه ای IP PBX ، پرفون ، مرکز تلفن ، تلفن پیشرفته ، تلفن پیشرفته شبکه ای ، شبکه ، تلفن ، پیشرفته ، پرداد ، آروین سامانه پرداد ، گیلان ، رودسر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا