این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

نمایندگی رسمی نرم افزار حسابداری پارسیان تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری رستورانی زعفران تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری طلا فروشی اونس تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری پژواک تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری پارسیان تماس بگیرید
نرم افزار خانه کودک تماس بگیرید

نرم افزار خانه کودک

%0
  • رشت
نرم افزار مدیریت دامپزشکی تماس بگیرید
نرم افزار مدیریت شرکت بازرگانی ایرانی تماس بگیرید
نرم افزار تولید بارکد کارا تماس بگیرید

نرم افزار ایرانی ارسال ایمیل،پیامک آوا ۵٫۳

در استان تهران تهران, | خرید و فروش نرم افزار

آوا یک نرم افزار ایمیل ، پیامک است که به شما اجازه می دهد تا اطلاعات سفارشی منتشر شده در مطبوعات ،لیست قیمت و یا هر متن و یا اسناد متنی خودتان را برای مشتریانتان ارسال کنید. آوا کاملا فارسی و ایرانی و بسیار ساده و راحت و کار کردن با آن بسیار آسان است. آوا به شما اجازه می دهد تا ایجاد،مدیریت و ارسال پیام ها بازاریابی خودتان را برای مشتریانتان کنترل کنید. در حال حاضر پیام های تبلیغاتی شما بصورت متن برای مشتریان پست الکترونیک یا پیامک می شود. شما با این برنامه می توانید متن،تصاویر گرافیکی،فونت و رنگهای روشن را برای پیامهایتان استفاده کنید و بروشورهای حرفه ای را ایجاد و برای مشتریانتان ایمیل کنید.همچنین شما می توانید متون خود را شکل بندی کنید. اگر به دنبال یک بازاریابی موفق و جدید می باشید بازاریابی از طریق ایمیل و پیامک بهترین راه است و برنامه آوا بهترین بازاریاب و دستیار شما در این زمینه خواهد بود.

اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که با افراد زیادی در تماسید و یا مشتریان زیادی دارید که با آنها در تماس هستید برنامه آوا به شما کمک می کند تا به اندازه بسیار زیادی در وقت خود صرفه جوئی کنید. برای جذب مشتریان و فروش محصولات و یا برقراری ارتباط با دیگران خدمات پست الکترونیک و پیامک امروزه بالاترین کاربرد و اثر بخشی را دارد ضمن اینکه شما را در صرف هزینه و زمان کمک می کند و شما با صرف کمترین هزینه و زمان به بهترین نتیجه و کیفیت در جذب مشتریان و فروش محصولات خود خواهید رسید.

تحقیقات نشان می دهد پس از بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ارسال ایمیل گروهی در رتبه دوم تاثیرگذارترین ابزارهای مناسب برای بازاریابی اینترنتی قرار گرفته است. اجرای اصولی و درست ایمیل می تواند تا ۳۰ درصد فروش یک کسب و کار را افزایش داده و یک ارتباط منسجم و مرتب را بین کسب و کارها و مشتریان برقرار نماید.

اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است. اگر شما می توانید محصول و یا خدمات خود را از طریق ایمیل به طور مستقیم به مشتریان معرفی نمایید، شانس بهتری درموفقیت خواهید داشت. ارسال ایمیلهای گروهی معمولا به طور تک به تک کاری بسیار مشکل است حتی اگر شما از نرم افزارهای مدیریت میل استفاده نمائید باز هم این کار را نمیتوانید به راحتی انجام دهید و در نتیجه شما نیاز به نرم افزاری دارید که برای شما اینکار را انجام دهد. پیشتر از این نرم افزارهای تحت وب (اسکریپت)زیادی به منظور اینکار ساخته شده اند که استقبال خوبی نیز از آن شد اما نرم افزاری که بتواند اینکار را تحت ویندوز انجام دهد به ندرت یافت میشود .


ایمیل ، ایمیل گروهی ، ایمیل انبوه ، ایمیل مارکتینگ ، نرم افزار ارسال ایمیل ، ایمیل گروهی فارسی ، ایمیل آوا ، ایمیل مارکتینگ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا