این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کفسابی در رشت لاهیجان با بهترین کیفیت اجرا تماس بگیرید
فروش اقساطی ماشین الات قالیشویی ماشین سازی ارابه ایلقار 0 تومان

جدیدترین آگهی خدمات منزل

کفسابی و نماشویی صادق

در استان تهران تهران جنوب, | آگهی های خدمات منزل

کفسابی صادق با سالها تجربه درخشان و به کارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و نوآوری درساب و براق نمودن انواع انواع سنگ های ساختمانی، جرم زدایی، لکه بری و براق نمودن سنگ های قدیمی با روش جدید و ماندگاری طولانی همراه با ساب ایتالیایی و فرانکفورتی، پاکیزه ترین ها و شایسته ترین ها را برای مشتریان گرامی به ارمغان می آورد .
اوج پاکیزگی و زیبایی سطوح را با کفسابی صادق تجربه کنید
ما در سریعترین زمان ممکن کفسابی را انجام می دهیم مطمئن باشید کیفیت کفسابی ما مورد قبول شماست .
نکاتی در مورد کفسابی
1. دستگاه ساب در دو نوع برق تک فاز و برق سه فاز وجود دارد، دستگاه ساب با برق سه فاز قوی تر و حاصل کارش باکیفیت تر است. منازلی که مجهز به آسانسور هستند، مجهز به برق سه فاز می باشند. هزینه ساب با دستگاه برق تک فاز بیشتر از سه فاز است.
2. فاضلاب حاصل از ساب زنی به مرور زمان سفت و محکم می شود و نباید به سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان وارد شود. کفسابی
3. سنگی که از سنگ فروشی خریداری می کنیم قبلاً ساب خورده است و برای صرفه جویی می توانید سنگ خام (ساب نخورده) خریداری کنیم که بسیار ارزان تر است و پس از اجرای آن در کار، آن را ساب بزنید.
4. یک نفر با یک دستگاه می تواند روزانه 130تا۱۴۰ متر کف را ساب بزند که البته در شرایط خاص این مقدار قابل تغییر است. تعداد دفعات پرداخت در ساب کامل 13 دست می باشد


کفسابی ، بهترین کفسابی ، بهترین کفسابی در تهران ، کفسابی در تهران ، کفساب ، بهترین کفساب ، بهترین کفساب در تهران ، کفسابی و نماشویی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا