این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم اداری

فروش کاغذ و مقوا 0 تومان

فروش کاغذ و مقوا

%0
  • مشهد
پارتیشن تک جداره و دوجداره تماس بگیرید

پارتیشن تک جداره و دوجداره

%0
  • تهران مرکز
فروش کاغذ 0 تومان

فروش کاغذ

%0
  • مشهد
انواع پرینتر و ماشینهای اداری تماس بگیرید
فروش کاغذ 0 تومان

فروش کاغذ

%0
  • مشهد
کمد بایگانی ریلی تهران 0 تومان

کمد بایگانی ریلی تهران

%0
  • تهران شمال
کمد بایگانی ریلی تبریز تماس بگیرید

کمد بایگانی ریلی تبریز

%0
  • تبریز
کمد بایگانی ریلی اهواز تماس بگیرید

کمد بایگانی ریلی اهواز

%0
  • اهواز

دستگاه کنترل دسترسی

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | خرید و فروش لوازم اداری

کنترل دسترسی یعنی این که چه کسی در چه زمانی، می تواند به یک مکان یا به یک وسیله خاص، دسترسی داشته باشد. یک سیستم کنترل دسترسی، تعیین می کند که چه کسانی، مجاز به ورود یا خروج هستند (مجاز به دسترسی)، و برای تشخیص و اجازه ورود و خروج افراد به سازمان ها و مراکز امنیتی خاص استفاده می شود و بوسیله یک فرد و یا یک دستگاه، جلوی درب ورودی انجام می شود. و باعث بالا بردن میزان امنیت و سطح اطمینان در مراکز مختلف می شود. دستگاه کنترل دسترسی بررسی می کند که ورود یا خروج یک فرد مجاز است یا نه، و یا اینکه تنها برای ثبت زمان تردد کارکنان به کار می رود. به عنوان مثال دستگاهی که خروج کالاهای موجود در یک انبار را کنترل می کند، یک نوع کنترل دسترسی برای خارج شدن است.

کنترل دسترسی برای محدود کردن دسترسی افراد به اموال، ساختمان یا یک اتاق خاص است. رر می تواند توسط یک فرد (نگهبان) و یا از طریق ابزارهایی مانند گیتها، کارتها و قفل های هوشمند و غیره، انجام شود. در سازمانها، مدیریت دسترسی بعنوان وسیله ای برای مدیریت و نظارت بر دسترسی به مکانهای قفل شده و یا برخی از مکانها با دسترسی محدود، مناسب است.

دستگاه کنترل دسترسی تنها به افرادی اجازه ورود می دهد که برای آنها اثر انگشت و یا یک رمز و یا کارت و یا تشخیص چهره، تعریف شده باشد. هنگامی که افراد (کارمندان) بخواهند با استفاده از کارت، رمز یا اثر انگشت تعریف نشده به یک مکان غیر مجاز دسترسی داشته باشند، سیستم کنترل دسترسی، مجوز ورود آنها را تایید نمی کند.


دستگاه کنترل دسترسی ، دستگاه کنترل تردد ، دستگاه محدود کردن دسترسی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا