این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش مرغداری در شمال کشور 0 تومان

فروش مرغداری در شمال کشور

%0
  • تهران تهران مرکز
  جت هیتر برقی مرغداری و گلخانه – 09190768462 0 تومان

جت هیتر برقی مرغداری و گلخانه – 09190768462

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

جدیدترین آگهی دامداری

فروش دستگاه جوجه کشی

در استان گیلان رشت, | دامداری

گروه صنعتی آذر ماشین
جوجه کشی یا جوجه درآوری به فرایندی گفته می شود که در آن تخم های نطفه دار توسط مرغ مادر یا دستگاه جوجه کشی به جوجه تبدیل می شوند. برای تبدیل شدن تخم به جوجه که به اصطلاح هچ شدن جوجه ها گفته می شود، شرایطی مانند رطوبت، دما و اکسیژن محیط باید در حد مطلوب قرار بگیرد. طول مدت جوجه کشی برای انواع مختلف پرندگان متفاوت است ولی برای همه پرندگان از دو مرحله ستر و هچر تشکیل شده که مرحله هچر مشترک بوده و سه روز آخر جوجه کشی است.
جوجه درآوری از تخم های نطفه دار به دو مرحله ستر و هچر تقسیم می شود. در مرحله ستر که در آن جنین در داخل تخم در حال رشد است تخم ها برای نچسیدن جنین به پوسته تخم توسط مرغ کرچ یا دستگاه جوجه کشی چرخانده می شوند. اما در مرحله هچر که 3 روز آخر جوجه کشی است، نیازی به چرخاندن تخم ها نیست و جوجه ها از تخم ها خارج می شوند. دما در مرحله هچر کمتر و رطوبت و اکسیژن بیشتر است.
گروه صنعتی آذر ماشین بهترین و برترین تولید و صادرکننده دستگاه های جوجه کشی خانگی.نیمه صنعتی و صنعتی این افتخار را دارد که در خدمت شما مشریان عزیز باشد
جهت سفارش دستگاه با شماره های زیر تماس بگیرید
09104416812
09104416856
ارسال به تمامی نقاط کشور


دستگاه جوجه کشی ، خرید دستگاه جوجه کشی ، قیمت دستگاه جوجه کشی ، تجهیزات مرغداری ، مرغداری ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا