این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تولید مواد غذایی

فروش گوشت شترمرغ ارگانیک تماس بگیرید

فروش گوشت شترمرغ ارگانیک

%0
  • تهران مرکز
بازرگانی و فروش لسیتین سویا تماس بگیرید

بازرگانی و فروش لسیتین سویا

%0
  • تهران مرکز
بازرگانی و فروش صمغ عربی تماس بگیرید

بازرگانی و فروش صمغ عربی

%0
  • تهران مرکز
بازرگانی و فروش کارنوباوکس پودری 0 تومان
ترازویAND-GOLFدقت یکصدم تا2کیلوگرم تماس بگیرید

ترازویAND-GOLFدقت یکصدم تا2کیلوگرم

%0
  • تهران مرکز

پودر تالک چیست؟

در استان اصفهان اصفهان, | تولید مواد غذایی


پودر تالک چیست؟
این ماده که محصولی صنعتی می باشد می تواند موجب جذب رطوبت،جذب بو و یا جذب روغن ها شود. talc به صورت پودر مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده جز مواد معدنی سیلیکاتی است که سختی پایین آن موجب گردیده تا نسبت به مواد معدنی دیگر متمایز شود.
محصول فوق در لوازم آرایشی به عنوان پودر بچه و یا لوازم آرایشی مناسب صورت مورد استفاده قرار می گیرد.
پودر تالک دارویی
تالک نرمترین ماده معدنی روی زمین است. پودر تالک یک ماده معدنی است که عمدتا از منیزیم، سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده است. به عنوان یک پودر، رطوبت را به خوبی جذب می کند و به کاهش اصطحکاک کمک می کند و از خشکی پوست جلوگیری می کند. این ماده به طور گسترده ای در محصولات آرایشی مانند پودر نوزاد و پودرهای عرق گیر استفاده می شود. تالک صنعتی در تولید سرامیک، پلاستیک، کاغذ، سقف، کف و لاستیک استفاده می شود.
تالک در پلاستیک ها:
در سال 2011 ، چیزی حدود 26 % از مصرف تالک در ایالات متحده مربوط به تولید پلاستیک بوده است. تالک به طور عمده به عنوان پرکننده استفاده می شود. شکل های صفحه ای از ذرات تالک می توانند سختی و مقاومت حرارتی محصولاتی از جمله پلی پروپیلن، وینیل، پلی اتیلن، نایلون و پلی استر را افزایش دهند و از آب رفتگی آنها جلوگیری کند.
تالک در سرامیک ها:
در سال 2011 ، چیزی حدود 17% از مصرف تالک در ایالات متحده، در تولید محصولات سرامیکی از جمله وسایل و اسباب داخل حمام، کاشی های سرامیکی، سفال و وسایل غذاخوری مورد استفاده قرار گرفته است.
تالک در رنگ:
بیشتر رنگ سوسپانسیونی از ذرات معدنی در یک مایع می باشد. تالک به عنوان یک آبکی کننده و پرکننده در رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. شکل های صفحه ای از ذرات تالک، سوسپانسیون جامد را بهبود می دهند که می تواند کمک کند تا رنگ مایع بدون شل شدن به دیوار بچسبد.
پودر تالک سفید بسیار روشن است. این باعث می شود که به عنوان یک پرکننده عالی در رنگ محسوب شود. زیرا باعث می شود که رنگ به طور همزمان هم سفید و هم روشن باشد.
تالک با سختی کم با ارزش است. چون که باعث آسیب سایش کمتری روی نازل اسپری و دیگر وسایل موقع رنگ کردن می شود. در سال 2011 ، در ایالات متحده 16 % از مصرف تالک مربوط به درست کردن رنگ می شود.
موارد استفاده از پودر تالک چیست؟
•صنایع آرایشی و بهداشتی مانند پودر بچه
•صنایع غذایی مثل برنج و آدامس
•تولید انواع قرص های دارویی


فروش پودر تالک ، ، خرید پودر تالک ، ، قیمت پودر تالک ، ، پودر تالک صنعتی ، ، پودر تالک برای مو ، ، پودر تالک در پزشکی ، ، کاربرد پودر تالک چیست؟ ، ، پودر تالک را از کجا تهیه کنیم ، ، فروش پودر تالک دارویی ، ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا