این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

1
تولید کباب پز ,شومینه,خریدعمده کباب پز,خرید عمده شومینه تماس بگیرید
 تولیدی شومینه گازی,کباب پز گازی ,آتشدان BLUE FIRE تماس بگیرید
ادویه کباب ترکی دونر کباب Doner kebab تماس بگیرید

ادویه کباب ترکی دونر کباب Doner kebab

%0
  • تهران تهران جنوب
1
فروش زغال اکتیو و مواد شیمیایی صنایع غذایی تماس بگیرید
تشریفات رایان تماس بگیرید

تشریفات رایان

%40
  • تهران تهران شمال
خط تولید زغال فشرده 09125931997 سازه ابتکار ارشد تماس بگیرید

جدیدترین آگهی چوبی و فلزی

مبل کلاسیک صادراتی مدل ویکتوریا 0 تومان

مبل کلاسیک صادراتی مدل ویکتوریا

%0
  • تهران شرق
مبل راحتی اسپرت مدل لنزا تماس بگیرید

مبل راحتی اسپرت مدل لنزا

%0
  • تهران شرق
آروین فلز تماس بگیرید

آروین فلز

%0
  • هشتگرد
درب باغ و ویلا ـ الماس پنل 0 تومان
قفسه صنعتی سنگین 0 تومان

قفسه صنعتی سنگین

%0
  • تهران جنوب
1
صندلی آمفی تئاتر و سینمایی رض کو تماس بگیرید
تولید جلومبلی و عسلی کنسول و میز تی وی 0 تومان
1
تولید و نصب درب و پنجره دوجداره تماس بگیرید

تولید و نصب درب و پنجره دوجداره

%0
  • تهران مرکز
نازل پفکی آبنما 550,000 تومان

نازل پفکی آبنما

%1
  • تهران مرکز

منقل مسافرتی لیوزاد

در استان اردبیل اردبیل, | خرید و فروش لوازم چوبی و فلزی

منقل مسافرتی همه کاره لیوزاد
منقل مسافرتی همه کاره لیوزاد از جمله لوازم ضروری سفر بوده که بسیار جمع و جور و کم حجم می باشد . این منقل مسافرتی ساخت ایران و شرکت معظم لیوزاد ( اولین شرکت تخصصی تجاری سازی اختراعات کشور ) بوده به صورت مهندسی طراحی و معایب سایر منقل های متفرقه دست ساز را رفع نموده ، این محصول بسیار خاص و انحصاری می باشد . با استفاده از منقل مسافرتی همه کاره لیوزاد دیگر نیازی به استفاده از منقل های بزرگ ، تاشو ، حجیم و دست و پاگیر در سفرها نیست . این منقل با توجه به قابلیت های منحصر بفرد آن ، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و انتخاب اول تمامی خانواده هاست . یک محصول عالی برای کمپینگ ، سفر و کوهنوردی ، با قابلیت های بسیار ، منجمله پخت همزمان کباب ، آش ، چای ، همبرگر و پیتزا . با منقل مسافرتی همه کاره لیوزاد ، دغدغه ای برای پخت پز در مسافرت ها نخواهیم داشت . برای خرید این محصول خاص ، همین الان با شماره 09143557670 تماس گرفته و این محصول منحصر بفرد را درب منزل تحویل بگیرید . ( به خانواده لیوزاد خوش آمدید ) .
مشخصات منقل مسافرتی همه کاره لیوزاد
منقل از جمله لوازمی است که در منزل و سفر کاربرد فراوانی دارد . اما اکثر منقل های موجود در بازار که به صورت دست ساز و غیر مهندسی ساخته شده اند دارای معایب بسیار منجمله کیفیت نامناسب ، حجیم بودن ، قیمت بالا ، عدم ساخت کیفیت مناسب بوده و باعث دردسر خریداران می باشد . منقل مسافرتی لیوزاد مراحل طراحی مهندسی را طی نموده و با بالاترین کیفیت در حال تولید می باشد .
از مزایای این منقل جنس پایه و بدنه آن می باشد که از بهترین نوع گالوانیزه ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت بالا و خوردگی بوده که جزو با اهمیت ترین مواردی است که به هنگام خرید منقل مسافرتی باید رعایت شود . شعار ما ( برترین ها لایق بهترین هاست ) .
ابعاد این منقل مسافرتی به هنگام قرار گیری در کیف برابر است با 4 * 40 با وزن ناچیز 500 گرم ! به هنگام باز شدن ، ابعاد منقل 60 *28 *30 سانتیمتر می شود که بسیار بزرگتر از منقل های موجود در بازار می باشد که علی رغم حجم زیاد ، دست و پاگیر می باشند . و اینجاست که شاهکار طراحی هوشمندانه و مهندسی شرکت لیوزاد را شاهدیم .


منقل ، منقل مسافرتی ، منقل کوهنوردی ، مسافرت ، کوهنوردی ، کباب ، کباب پز ، همه کاره ، چادر ، چادر مسافرتی ، زغال ، باربیکیو ، لیوزاد ، همه کاره کباب ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا