این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی توزیع کالا

پخش کننده انواع چسب کاشی تماس بگیرید

پخش کننده انواع چسب کاشی

%0
  • تهران مرکز
فروشگاه چسب آنلاین 0 تومان

فروشگاه چسب آنلاین

%0
  • شیراز
نمایندگی سیم کارت آپتل ، سامانتل 0 تومان
فروش ویژه کود مرغی قفسی تماس بگیرید

فروش ویژه کود مرغی قفسی

%0
  • کاشان
پاپینگ بوبا خاویار میوه ای بوبا ژله ای بابلتی تماس بگیرید
ادویه کباب ترکی دونر کباب Doner kebab تماس بگیرید

ادویه کباب ترکی دونر کباب Doner kebab

%0
  • تهران جنوب
شرکت ذغال سوزان طلایی تماس بگیرید

شرکت ذغال سوزان طلایی

%0
  • تهران شمال

ست فندک و زیرسیگاری استوانه ای

در استان تهران تهران غرب, | آگهی های خدمات توزیع و پخش کالا

اگر یک پک هدیه شیک و باکلاس را می خواهید، خوب چیزی را انتخاب کرده اید. تنها کافیست این ست هدیه فندک و زیرسیگاری را روی میز نهار خوری، میز عسلی کنار اتاق مهمان و یا روی شومینه منزل و یا هر جایی به سلیقه خودتان، بگذارید که ببینید این محصول چه زیبایی و چشم نوازی را برای آن بخش از منزل شما به ارمغان می آورد.

از آنجا که این ست فندک و زیرسیگاری همدیگر را تکمیل می کنند به گونه ای که درکنار زیرسیگاری، محلی برای قرارگرفتن فندک وجود دارد و زمانی که فندک داخل آن قرار بگیرید، یک پک کامل را تشکیل داده و کاملا شکیل می شود.

جنس این پک هدیه از فلز و چوب می باشد . برای جلب نظر تمام آدم های خوش سلیقه ترکیب زیبایی از چوب و فلز را برند BORUI تدارک دیده تا شما عزیزان از استفاده از این محصول خشنود شوید.جنس و رنگ فلز دارای گارانتی می باشد که از نظر زنگ زدگی و رنگ پریدگی این شرکت محصول خود را تضمین می کند تا با خیال راحت از این محصول استفاده کنید.

فندک این پک هدیه به شکل استوانه ای و بسیار خوش دست می باشد. گاز داخل فندک قابلیت شارژ مجدد داشته و شعله آن نیز قابل تنظیم می باشد.

جعبه کادوی این محصول بسیار شیک بوده و این دو پک به راحتی درون آن جا میگیرد. جنس این جعبه کادو از مقوا سخت بوده و ابعاد آن 5*16.5*19 سانتیمتر می باشد. این جعبه کادو به خودی خود بسیار شیک می باشد و می توانید به صورت ساده و بدون کادو پیچی به عزیزان خود کادو دهید. وزن کلی محصول 540 گرم می باشد . ابعاد و اندازه فندک با طول 6.3 و قطر 4.1 سانتیمتر و اندازه زیرسیگاری 10.5*15.5 سانتیمتر می باشد.


زیرسیگاری ، ست هدیه فندک ، ، ست فند و زیرسیگاری ، ست فندک و زیرسیگاری borui ، ، ست زیرسیگاری ، زیرسیگاری زیپو ، ، زیرسیگاری فلزی ، خرید آنلاین زیرسیگاری ، ، زیرسیگاری چوبی ، ، زیرسیگاری طرح چوب ، ، زیرسیگ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا