این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات بازرگانی

 شرکت بازرگانی آذر تیوا پایتخت تماس بگیرید
ترخیص کالا و کارگزاری گمرک کاردان 0 تومان
فروش ورق آلومینایز تماس بگیرید

فروش ورق آلومینایز

%0
  • تهران مرکز
فروش ورق  قلع اندود (تین پلیت) تماس بگیرید

فروش ورق قلع اندود (تین پلیت)

%0
  • تهران مرکز
فروش مواد اولیه لاستیک تماس بگیرید

فروش مواد اولیه لاستیک

%0
  • تهران مرکز
ترخیص کالا , بازرگانی مهیار تجارت خاورمیانه تماس بگیرید
فروش پارچه تماس بگیرید

فروش پارچه

%0
  • اصفهان

دوجدارهUPVC توری پنجره اهواز خوزستان دنیای حفاظت

در استان خوزستان اهواز, | آگهی های خدمات بازرگانی

*هوالرزاق *


☀️ مزایای پنجره دوجداره دنیای حفاظت ☀️

💯صرفه جوئی در مصرف انرژی به کمک درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی دنیای حفاظت
💯 با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد.
💯 در صورتیکه در تابستان خوزستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که بسیار گرم که داغ است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون می باشد.
💯 تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجداره در میزان عایق حرارتی آن موثر است.
💯 ایجاد محیطی آرام با پنجره های دو جداره یو پی وی سی گروه تولیدی دنیای حفاظت
💯 میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ ۸۰-۷۵ دسی بل و در شهرهای کوچک ۵۵ دسی بل می باشد.
💯 با استفاده از شیشه های دوجداره در پنجره های UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل، پنجره های مزبور علاوه بر عایق حرارتی ، عایق صوتی بسیار خوبی نیز می شوند و مانع از تبادل صوتی محیط داخل به بیرون و انتقال آلودگی های صوتی محیط بیرون به داخل خواهند شد.

💯پنجره یوپی وی سی نیای حفاظت پنجره ای زیبا و مطابق با نما یا دکوراسیون داخلی شما
پروفیل های UPVC به دلیل خصوصیت Thermoplastic (گرمانرم) ، قابلیت جوش پذیری داشته و با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته ساخت و مونتاژ ، پنجره های UPVC با اشکال پیچیده، منحنی، زاویه دار، خم و … قابل تولید می باشند و با کلیه طرح های معماری مدرن و کلاسیک سازگار هستند.
💯پنجره های upvc دنیای حفاظت با عمر بالا بنا بر خصوصیات ذاتی خود، در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده طبیعی و شیمیائی مقاومت بسیار خوبی از خود بروز می دهد و این خصوصیات ، استفاده از پنجره های UPVC را در محیط های شیمیائی و صنعتی حائز اهمیت می سازد.
💯 پنجره های UPVC از زنگ زدگی، خوردگی و تاثیرات مخرب رطوبتی ، بارانهای اسیدی مصون می باشند.
💯ماندگاری وعمر مفید بسیار بالا حتی استفاده مجدد این پنجره ها را پس از تخریب و نوسازی نیز میسر می سازد .
💯پنجره های UPVC، پنجره های همیشه نو_ در شرایط مختلف جوی منجمله در مناطق بسیار گرم سیر مانند استان خوزستان و شرایط جوی طاقت فرسا در برابر باد و باران های اسیدی و نمکی، در برابر آبهای شور و در محیط های مرطوب و شرجی و تابش شدید افتاب و ریزگردها مقاوم بوده و آثاری همچون پوسیدگی در آنها ایجاد نمی شود.
💯پنجره های UPVC، پنجره های بهداشتی_ با توجه به خصوصیت UPVC ، رشد باکتری ها و میکروبها در پنجره های UPVC واقع در محیط های میکروبی، بسیار محدود است و حشرات موذی قادر به تخریب و لانه گذاری در آن نمی باشند . این ویژگی، استفاده از آنرا در محیط های بیمارستانی، کارخانجات صنایع غذائی و محیط های آزمایشگاهی در اولویت قرارداده است.
💯پنجره های UPVC، پنجره های سبک و مقام_ استفاده از قوطی های گالوانیزه در ساختار چند حفره ای پروفیل های UPVC، موجب شده این محصولات در عین سبکی ، از استحکام و مقاومت مکانیکی کافی برخوردار باشند و با ایجاد مقاومت کافی در برابر باد و طوفان مانع ازایجاد لرزش و اصوات مزاحم شوند.



مدیریت: جناب مهندس هانی راستین نیا
ساعات کاری دفتر فروش :
شنبه تا پنج شنبه - صبح: 9 الی 14
شنبه تا چهارشنبه -بعد از ظهر: 17 الی 20

اطلاعات تماس واحد فروش -کارشناسی فنی خانم بختیاری :
06132261993
06132261992
09109608040
09359807373

ادرس دفتر فروش: اهواز - بلوار نواب صفوی سه راه پیچ کارون - ابتدای کندرو - مجتمع دنیای حفاظت


دوجداره خوزستان دنیای حفاظت ، تولیدکننده عمده یو پی وی سی UPVCاهواز ، فروش و نصب درب وپنجره دوجداره خوزستان ، شیشه دوجداره خوزستان ، توری پنجره خوزستان دنیای حفاظت



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا