این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات اداری در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات اداری

ثبت وتغییرات شرکت 0 تومان

ثبت وتغییرات شرکت

%10
  • بابل
ثبت برند،علامت،لوگو تجاری و اختراع 0 تومان
1
سالن عقد غرب تهران تماس بگیرید

سالن عقد غرب تهران

%0
  • تهران غرب
1
دفتر ازدوج شهرک گلستان 0 تومان

دفتر ازدوج شهرک گلستان

%0
  • تهران غرب
7
#ثبت شرکت #خرید رتبه # شرکت پیمانکاری#شرکت مشاور تماس بگیرید
to me  انجام کلیه امور آزمایشگاهی. تماس بگیرید

گرماتاب لوله ای رستورانها ، ویلاها و فضای باز

در تهران مرکز, اسکندری | آگهی های خدمات اداری

با توجه به توسعه صنعت رستوران و کافی شاپ و گسترش فرهنگ استفاده از فضای باز در فصول سرد سال در فضاهایی نظیر رستوران ، باغ تالار، ویلا، آلاچیق ، روف گاردن و … یکی از دغدغه های صاحبان این فضاها تامین گرمایش فضای باز می باشد .
گرماسان با تولید و ارائه متنوع ترین محصولات گرمایش تابشی لوله ای و با ایجاد گرمایش مطلوب امکان گرم نمودن فضاهای باز رستوران ها، تراس ها، آلاچیق ها، روف گاردن ها، ویلا ها و … فراهم نموده است. همچنین امکان نصب، این سیستم هادر فروشگاه ها و نمایشگاه های مرتفع نظیرنمایشگاه های اتومبیل ، مبل و … وجود دارد .
با توجه به شرایط نصب، این دستگاه ها هیچ گونه فضای مفیدی را اشغال ننموده و یک شرایط مناسب را جهت ایجاد فضای گرم و دلچسب فراهم می کنند.جهت زیبایی سیستمهای نصب شده در رستوران ها در صورت درخواست مشتری توری محافظ (گارد) نیز به دستگاه اضافه می گردد.


گرماتاب، گرماتاب تابشی، گرماتاب رستوران، گرمایش تابشی رستورانی، گرمایش تابشی لوله ای، گرماتاب لوله ای رستورانی، گرمایش تابشی فضای باز، گرمایش آلاچیق، گرمایش تابشی تراس

تهران / تهران مرکز / اسکندری     خدمات اداری در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا