این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

خرید صابون نمک دریا و شیر شتر

در استان البرز کرج, | لوازم آرایشی و بهداشتی

خواص صابون شیرشتر
ضد پیری و جوان کننده
ضد میکروب
شفاف کننده و نرم کننده پوست
بر طرف کننده لک های پوستی
لیفتینگ چند برابری پوست نسبت به صابون های دیگر
آرام بخش پوست ملتهب و بر طرف کننده خارش های پوستی
صاف شدن خط ها
طرز استفاده از صابون نمک دریا
روزانه دو الی سه بار کف حاصل از صابون را به صورت مالیده پس از یک دقیقه با آب ولرم شسته شود. و برای پوست بدن کف صابون پنج دقیقه برروی پوست بماند سپس شسته شود. برای پوستهای خشک بلافاصله کف صابون شسته شود. بعد از شستن کامل صورت با آب ولرم در آخر از آب سرد استفاده شود تا منافذ باز شده صورت کامل بسته شود.

احتمال اینکه در بعضی افراد برای چند روز اول جوشهای زیرپوستی برروی پوست ظاهر شود ولی با استفاده مداوم روزی سه بار بتدریج جوشها محو و لکهای ناشی از جوش هم برطرف خواهد شد. برای پوستهایی که لک دارند ابتدا لک ها بتدریج برروی پوست ظاهر می شوند، سپس لکها تکه تکه شده و کم رنگ و ناپدید خواهد شد.

در صابون نمک دریا و شیر شتر از هیچ رنگی استفاده نشده است برای همین تاثیر مستقیم برروی لک و تیرگی های پوست دارد. صابون فاقد هرگونه مواد حساسیت زا و یا گوگرد می باشد. صابون در ابتدا کمی نرم است این از خواص صابون شیر شتر است که به صورت سنتی تهیه شده با گذاشتن در جاصابونی وبرخورد مستقیم اکسیژن به آن بتدریج خشک و سفت خواهد شد که این ماندگاری صابون را چندبرابرمیکند. صابون بدون ماده نگهدارنده و عوارض جانبی می باشد.
دیگر محصولات شرکت آسایش: دوغ شتر، شیر شتر، شیر خشک شتر، کشک شتر، دوغ گاومیش، گوشت شتر، دل شتر، مغز شتر، جگر شتر، قلم شتر، صابون شیر شتر، صابون نمک دریا و شیر شتر، سبزی دلال ماست، روغن کوهان شتر، روغن شتر مرغ ، آب زرشک جنگلی، رب کندس محلی، زیتون اصل شمال، روغن زیتون شمال، محصولات پشم شتر شامل: کلیه، جوراب، کلاه، مچ بند ، لیف ، زانوبند، هدبند میباشد.


فروش صابون نمک دریا و شیر شتر ، خرید صابون نمک دریا و شیر شتر ، صابون نمک دریا و شیر شتر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا