این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

1
اسپری کرایوتراپی(درمان خانگی خال و زگیل تناسلی) 1,550,000 تومان
1
فروش، نخ سرکلاژ، شیرودکار، اتیکون تماس بگیرید

فروش، نخ سرکلاژ، شیرودکار، اتیکون

%0
  • تهران مرکز
اجاره ویلچر در مشهد تماس بگیرید
اجاره تخت بیمارستانی برقی در مشهد تماس بگیرید
اجاره هولتر ریتم قلب ۲۴ ساعته تماس بگیرید
دستگاه بادکش تایوانی تماس بگیرید

دستگاه بادکش تایوانی

%0
  • تهران مرکز
فروش ویسکومتر بیوجد چین Biuged 0 تومان

فروش ویسکومتر بیوجد چین Biuged

%0
  • تهران شرق

گن مخصوص جراحی زیبایی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

شما به جراح خود اطمینان کامل دارید و جراح شما بهترین در کار خود می باشد. او تمام تلاش خود را می کند تا شما به بهترین نتیجه مورد نظر خود برسید.
آیا این امر کافیست؟
جراحی چندین ساعت به طول می انجامد؛ و بازیابی و ریکاوری اغلب هفته ها زمان می برد. با انتخاب گن نامناسب ممکن است نتیجه جراحی نامطلوب باشد. و نهایتا این شما هستید که ضربه می بینید.
راه حل چیست؟
دوره ریکاوری و بازسازی بدن مهمترین زمان بعد از عمل جراحی می باشد که انتخاب گن های Rainey باعث می شود که شما به زیبایی و اهداف خود دست یابید. گن های Rainey باعث می شود دوره ریکاوری را سریع تر ، راحت تر و با آرامش بیشتر سپری کنید.
مزایای گن های مخصوص جراحی های زیبایی شرکت Rainey:
 شرکت Rainey با همکاری برجسته ترین جراحان زیبایی پلاستیک امریکا اقدام به تولید مناسب ترین گن های مخصوص جراحی پلاستیک کرده است که منجر به تولید گن های سبک تر، کوچک تر و متناسب با سایز شما گشته است.
 گن های Rainey با فشار متناسب و یکنواخت باعث کاهش نشت بیش از اندازه مایع میان بافتی شده و با افزایش جذب مایع میان بافتی توسط عروق لنفاوی ورم های حاصل از جراحی را به حداقل می رساند.
 گن های Rainey با فشار به پوست باعث می شود که مایع میان بافتی به سیستم گردش خون بازکردد که این کار منجر به کاهش تورم، کاهش کبودی و تجمع خون در زیر پوست می شود.
 گن های Rainey به راحتی با فشرده کردن پوست کمک به پیوند پوست و بافت عظلانی زیرن کرده و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.
 گن های Rainey به پیوند یوست و همچنین بهبود سریع زخم ها با هوا رسانی مناسب به سطح پوست کمک کرده و از کشیده شدن پوست در قسمت بخیه ها جلوگیری می کند.

چرا گن های Rainey برای فرایند درمان مهم هستند؟

اولین مرحله در بهبود بعد از عمل جراحی، مرحله التهابی است. در مرحله التهابی جای زخم ها شروع به شکل گیری می کنند. محل برش به طور فزاینده ای به رنگ قرمز در می آید.این قرمزی تا مرحله بعدی ( مرحله متابولیکی) باقی خواهد ماند. جهت اطمینان از بهبودی کامل باید از گن های Rainey بلافاصله بعد از اتمام عمل استفده نمود. گن های مرحله اول شرکت Rainey به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگوی تمام نیاز های شما باشند؛ که این نیاز ها شامل : وزن سبک گن ها برای راحتی بیشتر، قابلیت تنفس بالا و قدرت کش سانی زیاد در تارو پود پارچه ، زیپ های جانبی برای پوشیدن و درآوردن لباس و دسترسی آسان به پد های (لنت) زهکشی. طراحی منحصر به فرد گن های Rainey در محل انشعاب بدن انسان باعث می شود که شما به راحتی به فعالیت روزانه خود بپردازید. انتخاب یک سایز درست از گن های Rainey در مرحله یک باعث ایجاد فشار مناسب به اندازه ی 18 تا 25 میلی متر جیوه گردد.
دومین مرحله دوم در بهبود بعد از عمل جراحی؛ مرحله متابولیکی(سوخت و ساز) است. در این زمان بدن با تولید کلاژن بیشتری به التیام زخم ها کمک می کند. گن های مرحله دوم Rainey با کاهش کشش بخیه ها در محل برش کمک بسیاری در به حداقل رساندن جای زخم می کند. این مرحله چند هفته یا شاید ماه ها طول بکشد. گن های "مرحله دوم" Rainey در پیوند بین بافت های زیرین پوست و بافت عضلانی تاثیر بسزایی دارد و این عمل را تسهیل می کند. گن های مرحله دوم Rainey بدون زیپ طراحی شده اند و شما می توانید آنها را به راحتی در زیر لباس خود بپوشید و زندگی روزمره خود را از سر بگیرید.انتخاب یک سایز مناسب از گن های مرحله دوم Rainey فشاری برابر با 22 تا 28 میلی متر جیوه ایجاد می کند.
جهت دریافت کاتالوگ کلیک کنید
جهت دریافت کاتالوگ به لینک http://www.raineywear.com/Catalog.pdf مرجعه کنید.
تلفن:09123179063


جراحی زیبایی ، راحی پلاستیک ، جراح پلاستیک ، گن جراهی ، گن ، گن مخصوص جراحی ، جراحی سینه ، عمل سینه ، لیگوساکشن ، عمل لبپوساکشن ، عمل ابدومینوپلاستی ، عمل صورت ، عمل زیبایی پلاستیک ، عمل بزرگ کردن سینه ، عمل کوچک ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا