این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز

خدمات اینترنت در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات اینترنت

تمامی امور کافی نت 0 تومان

تمامی امور کافی نت

%0
  • اصفهان
مودم 4.5G مبین‌نت MN6400 با بسته و خدمات تماس بگیرید

قابلیت های ویژه در سایت sellfree

در تهران شمال, سعادت آباد | خدمات اینترنت

شرکت طراحی سایت دارکوب خدمات نوینی را برای صاحبان مشاغل و وبسایت ها ارائه کرده که می توانند قرار دادن آگهی رایگان به جهت تبلیغ رایگان محصولات و خدمات خود را در این سایت داشته باشند اما در کنار این امر نیز می توانند فروشگاه اینترنتی رایگان نیز برای خود راه اندازی کنند و از این طریق اقدام به فروش کالا و خدمات خود نمایند.

صاحبان کسب و کار می توانند با مراجعه به سایت sellfree.ir به طور رایگان عضو سایت شده و به صورت رایگان اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی خود در این سایت نمایند و به صورت رایگان کالاها یا خدمات خود را به منظور عرضه در فروشگاه درج کنند.

یکی از امکانات سایت “رایگان بفروش” این است که مشتریانی که قصد خرید از فروشگاه شما را دارند می توانند به صورت آنلاین هزینه را پرداخت نمایند.

قابلیت دیگر سایت "رایگان بفروش" در بخش تبلیغ رایگان و ویژه، قابلیت “سیستم مکان وب سایت” هست که تا حد محله، قابلیت فیلتر دارد. بدین صورت که کاربر می تواند کالا و خدمات مورد نیاز خود را در محله مورد نظر خود جستجو کنند. فیلتر مکان این وب سایت از استان آغاز می گردد و با انتخاب شهر و محله، حتی قابلیت انتخاب خیابان را نیز دارد.

به عنوان مثال در صورتی که کاربر در محله سعادت آباد باشد و در جستجوی خودرو باشد، می تواند خودروهایی را بیابد که در محله سعادت آباد ثبت گردیده اند و نزدیک به او است. البته به شرطی که کاربر آگهی دهنده فیلد مربوط به محله را تکمیل نموده باشد.

نکته: ویرایش آگهی باعث غیر فعال شدن آیتم می گردد و تبلیغ مجدداً می بایست توسط تیم تایید محتوای وب سایت فعال سازی گردد و تاریخ ثبت آگهی نیز از زمان تاریخ تغییر آگهی توسط شما تغییر خواهد نمود. بهتر است محتوای داخل آگهی را با دقت ثبت نمایید تا در آینده نیاز به تغییر نداشته باشد.

ضمناً پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در هفت روز هفته در این سایت فعال می باشد تاکاربر محترم در هر لحظه بتوانند مشکل خود را مطرح نمایند.
آدرس سایت: www.sellfree.ir


تبلیغات اینترنتی ، سایت خرید و فروش ، سایت پست میهمان ، درج پست و مقاله

تهران / تهران شمال / سعادت آباد     خدمات اینترنت در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا