این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

فروش و ساخت دیگ بخار

در استان تهران تهران, | ماشین آلات

ساخت و تولید انواع دیگ بخار
برای ساخت و تولید انواع دیگ بخار نیاز به انجام پروسه ای دقیق و کارشناسی می باشد، این پروسه شامل انتخاب جنس دیگ بخار، جوشکاری های لازم، طراحی جزئیات و ... می باشد که این کار را باید توسط افراد کاردان انجام داد که ما در این مقاله به این موضوعات می پردازیم.

روش های مختلفی برای ساخت و تولید انواع دیگ بخار وجود دارد، البته این روش ها بر روی انواع دیگ های بخار قابل انجام می باشد و بستگی به کارخانه و شرکت تولید کننده و جنس ورق هایی که یرای دیگ بخار استفاده می شود، دارد.

انواع دیگ بخار شامل دیگ بخار آتشخوار، کورنیش، لنکاشیر، لوکوموتیو، دیگ بخار مرطوب، دو پاس و سه پاس حرارتی و ... می باشند که هر کدام از ورق خاصی و با استانداردهای مختلفی ساخته می شوند.



مراحل ساخت و تولید انواع دیگ بخار
مراحل ساخت و تولید انواع دیگ بخار تقریبا یکسان است و در برخی موارد به خصوص جنس با یکدیگر متفاوت می باشند.

برای تولید یک دیگ بخار ابتدا باید جنس دیگ بخار را انتخاب کرد، انواع دیگ های بخار از دو جنس چدنی و فولادی ساخته می شوند.

در مرحله بعد باید این ورق های چدنی و فولادی را خم و انعطاف پذیر کرد و با استفاده از سنگ های فرز آنها را صاف کرد تا در نهایت تبدیل به یک فرم استوانه ای شوند.

در مرحله بعد باید صفحات سوراخ داری را به دو طرف دیگ بخار استوانه ای به صورت منظم جوش داد، ناگفته نماند که این صفحات سوراخ دار دارای تعداد زیادی سوراخ کوچک و یک سوراخ بزرگ می باشند.

سپس در مرحله بعد فرآیند ساخت و تولید انواع دیگ بخار، بعد از نصب صفحات سوراخ دار باید لوله های آتشخوار را از طریق این سوراخ ها وارد دیگ بخار کرد.

در هنگام ساخت و تولید انواع دیگ بخار بارها مراحل مختلف تولید را تحت آزمایش قرار می دهند تا اگر نقصی و یا مشکلی در ورق های استفاده شده و یا عملیات جوشکاری وجود دارد مشخص شود و آنها در همان مراحل ابتدایی برطرف شوند.

بعد از تمام این آزمایش ها و جوشکاری های لازم، تمام دیگ بخار عایق کاری می شود و البته این کار با استفاده از مواد بسیار با کیفیت انجام می شود تا در مرحله بعد تمام تجهیزات مانند مشعل، پمپ، آبنما و ... روی آن نصب شوند.

در اینجا باید ذکر کرد که مشعل وظیفه ایجاد حرارت را دارد، پمپ تامین مقدار آب را بر عهده دارد، آبنما، مقدار آب را اندازه گیری می کند و بقیه اجزا هم نقش های دیگری را بر عهده دارند.

هر عملی که در طی روند ساخت و تولید انواع دیگ بخار انجام می شود باید مورد اهمیت قرار گیرد و نباید در آن نقصانی وجود داشته باشد، البته در تمام مراحل مختلف بعد از نصب هر قطعه ای، دیگ بخار چکاپ می شود مانند جوشکاری، که باید در هنگام انجام آن تمام پارامتر ها را در نظر داشت


فروش و ساخت دیگ بخار



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا