این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی کشاورزی

خرید مستقیم سیاه دانه اعلا

در استان چهارمحال و بختیاری شهر کرد, | کشاورزی

یکی از گیاهان بسیار معجزه گر و حیرت انگیز در کشورمان، سیاه دانه اعلا می‌باشد. این دانه می‌تواند بسیاری از مشکلات جسمی را شفا ببخشد. مشکلات کبد، ریه، تنگی نفس، ریزش مو را رفع کند. سیاه دانه از جمله گیاهان دارویی میباشد که امروزه مشتریان زیادی را به دست آورده است. برای خرید سیاه دانه اعلا به صورت مستقیم به دو روش خرید از مراکز عمده فروشی و نمایندگی های در سراسر کشور و یا با مراجعه به کشاورزانی که تولید سیاه دانه باکیفیت دارند،خریدی عمده یا جزئی می توانید داشته باشید.
افرادی که در فصل زمستان و پاییز دچار سرماخوردگی می شوند، دم کرده سیاه دانه اعلا در رفع سرماخوردگی و گرفتگی بینی و سوزش گلو بسیار مفید است. و هم چنین، باعث میشود سیستم ایمنی بدن افزایش یافته و بدن مقاومت بیشتری در برابر بیماری های دیگر داشته باشد.
کشاورزان زحمتکش کشورمان برای فروش محصولات تولیدی با کیفیت و ارگانیک و طبیعی خود ازجمله سیاه دانه اعلا را به صورت عمده و یا جزئی به مراکز فروش و نمایندگی های یا کارخانه های تولیدی، با قیمت مناسب به فروش می رسانند. نمایندگی ها و مراکز فروش با بسته‌بندی کردن و کارخانه ها با تولید روغن سیاه دانه، برای قیمت گذاری و فروش سیاه دانه اعلا، به کیفیت ، مقدار و نوع بسته بندی ،بازار فروش و تورم را بررسی می کنند و قیمتی مناسب با سود کم را در نظر می گیرند که بازار فروش خوبی با سود مناسب در داخل و خارج کشور با صادر کردن محصولاتشان داشته باشند.

مشاور فروش: سجاد احمدی 09134431028

https://dapido.com/

https://t.me/dapido

https://www.instagram.com/dapido.ir/


بازار فروش سیاه دانه، خرید سیاه دانه، خرید سیاه دانه اعلا، خرید مستقیم سیاه دانه، فروش سیاه دانه اعلا



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا