این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

ساخت حروف استیل و چلنیوم همکاری تماس بگیرید
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز
تولید بادکنک تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید
چاپ کلاه تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید
ساخت پلاک استیل در کرج تماس بگیرید
چاپ و تولید بادکنک تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید
تبلیغ ارزان تماس بگیرید

تبلیغ ارزان

%0
  • تهران شرق
دستکش کار تبلیغاتی با برند اختصاصی شرکت شما تماس بگیرید
ست لوکس مس و پرداز شرکت جهان هدیه سیمرغ 0 تومان

فوم برد های درجه یک در ضخامت های 5 و 10 میل

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

فوم و فوم برد
فوم و فوم برد دو کالای هم خانواده با کاربردهای تقریبا متفاوت هستند. فوم در واقع یک لایه پلی استایرن فشرده است و با چسبیدن مقوای ساده یا طرحدار در دو طرف آن محصولی به اسم فوم برد بدست می‌آید. فوم و فوم برد در گروه محصولات چاپ دیجیتال و ماکت سازی کاربرد دارند.
انواع فوم برد
فوم برد به دلیل تنوع بسیار در طرح و رنگ، قیمت مناسب و با کیفیت و شفاف بودن، چاپ مقاوم و ماندگار، پایدار در برابر نور، بدون بو و حساسیت یکی از ابزار های مهم در برندیگ و تبلیغات می باشد
فوم برد معمولا در ضخامت های 5 و 10 میلیمتر و ابعاد مختلف از A4 الی 1x2 متر قابل چاپ و تولید می باشد.
انواع فوم بردها براساس نوع رویه، رنگ هسته، ضخامت و ابعاد طبقه بندی‌ می‌شوند که بر این اساس قیمت آن‌‌ها نیز متفاوت است. ‎به طور کلی میتوان فوم برد آوید را به دو دسته ساده و چسبدار تقسیم کرد
کاربرد فوم برد آوید
- هدایای تبلیغاتی : گاهی کسب و کارهای مختلف، شرکت ها، سازمان ها تمایل دارند هدیه تبلیغاتی با قابلیت ماندگاری برروی دیوار یا میز کار مخاطب هدیه بدهند و یا هر از چندگاهی از نمایندگان خود تقدیر نمایند و یا برای عید نوروز هدیه ی ویژه ای به مشتریان خود ارائه دهند. بهترین گزینه استفاده از چاپ روی فوم برد می باشد. از آنجا که امکان چاپ هر نوع عکس و طرحی روی فوم برد وجود دارد لذا با کمی ایده پردازی در انتخاب عکس و کمی طراحی می توان هدیه ی بسیار زیبا تولید نمود.
- تابلوهای دیواری خانگی : امروزه به سختی میتوانید خانه یا دفتر کاری بدون تابلو ها و آویز های دیواری را پیدا کنید. در حا حاضر طیف گسترده تری از تابلوها را شاهد هستیم که میتوانید بنا به سلیقه فردی خود و هماهنگی با دیگر اجزای موجود طرح مورد نظر خود را برگزینید. طرح هایی مانند مناظر زیبا و چشم نواز،طرح های واقع گرایانه ویا تصویری از خود و خانواده خودتان را بصورت فوم برد بر روی دیوارهای منزل نصب نمایید
- تابلوهای دیواری تبلیغاتی : امروزه با توجه به کاربرد فوم برد و خاصیت تزئینی آن خیلی از ادارات و یا شرکت ها و حتی تولید کنندگان مختلف برای تبلیغ کار خود از تخته های شاسی در اندازه های متفاوت با چاپ اختصاصی شرکت خود استفاده می کنند.
- طراحی و دکوراسیون داخلی : تابلوها و فوم برد ها از ارکان کلیدی در طراحی های داخلی و دکوراسیون منازل و دفاتر کار به شمار میروند که با طرح های خاص میتواند زیباییِ یک دکوراسیون را چند برابر کند. طراح میتواند از هویت سازمانی برند برای دکوراسیون بهره ببرد و تابلو ها را بر اساس آن رنگ طراحی و چاپ کند.
- تابلوهای نمایشگاهی : کیفیت در تابلو های نمایشگاهی نقش مهمی دارد، این که تابلو از چه جنسی بوده و کیفیت و دوام ان تا چه حدی است نیز باید از نکات مورد توجه شما به هنگام تهیه تابلو باشد. تابلو ها زمانی ارزش بیشتری پیدا میکنند که طول عمر بالایی داشته باشند.


فوم برد ، فوم ساده ، فوم چسبدار ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا