این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
بهترین وکیل طلاق، وکیل ارث، وکیل ملکی و موسسه حقوقی تماس بگیرید
1
 بهترین وکیل در تهران / مسعود اسلامی مهر تماس بگیرید

بهترین وکیل در تهران / مسعود اسلامی مهر

%20
  • تهران تهران شمال
5
وکیل پایه یک دادگستری متخصص امور حقوقی و کیفری تماس بگیرید
2
سجاد موسوی تماس بگیرید

سجاد موسوی

%0
  • مازندران بابل
3
دفتر حقوقی محمد شیرزاد ، وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

1
بهترین وکیل طلاق، وکیل ارث، وکیل ملکی و موسسه حقوقی تماس بگیرید
1
 بهترین وکیل در تهران / مسعود اسلامی مهر تماس بگیرید

بهترین وکیل در تهران / مسعود اسلامی مهر

%20
  • تهران تهران شمال
5
وکیل پایه یک دادگستری متخصص امور حقوقی و کیفری تماس بگیرید
وکیل پایه یک دادگستری میرداماد تماس بگیرید

وکیل پایه یک دادگستری میرداماد

%0
  • تهران تهران شمال
2
سجاد موسوی تماس بگیرید

سجاد موسوی

%0
  • مازندران بابل
3
دفتر حقوقی محمد شیرزاد ، وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید
سلامتکده طب سنتی ققنوس تماس بگیرید

سلامتکده طب سنتی ققنوس

%0
  • خراسان مشهد
مرکز حجامت درمانی مشهد با ( مجوز رسمی ) تماس بگیرید
وکیل و نماینده اداره کار تماس بگیرید

وکیل و نماینده اداره کار

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی مشاوره

1
بهترین روانشناس ایرانی در لس آنجلس آمریکا 1,800,000 تومان
مددیار اعتیاد و خانواده تماس بگیرید

مددیار اعتیاد و خانواده

%0
  • تهران مرکز
حق الوکاله آخر کار مشاوره حقوقی رایگان 0 تومان
1
تهیه ، مشاور و مجری طرح توجیهی سرمایه گذاری 0 تومان
3
دفتر حقوقی محمد شیرزاد ، وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید
خانم دکتر مریم اسحقی ثانی کاخکی تماس بگیرید
حق الوکاله آخر کار 0 تومان

حق الوکاله آخر کار

%0
  • تهران مرکز
1
حق الوکاله آخر کار 0 تومان

حق الوکاله آخر کار

%0
  • تهران مرکز
حق الوکاله اخر کار  مشاوره رایگان حقوقی تماس بگیرید

وکیل پایه یک دادگستری چک و سفته

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات مشاوره

وکیل چک و سفته
اسناد تجاری شامل چک،سفته و برات می شود که در گذشته برات بیشتر مورد استفاده تجار قرار می گرفت اما در سال های بعد جایگاه خود را از دست داده و کمتر مورد توجه و استفاده قرار می گیرد و در مقابل چک به صورت چشمگیری مورد اقبال تجار و عموم مردم برای رفع حوائج تجاری و مالی قرار گرفته است.قانون چک در طی سالهای متمادی با تغییراتی مواجه شده که در آخرین اصلاحات آن به تاریخ ۱۳/۸/۱۳۹۷ می توان تغییرات و تاسیسات شگرفی نسبت به قوانین قبل از آن دید و رویکرد پیشگیرانه قانونگذار در آن مشهود می باشد.
چک امروزه و در کشور ما مهمترین سند تجاری و البته پرکاربرترین آن نیز می باشد.
مطابق ماده ۳۱۰ قانون تجارت :((چک نوشته ای است که به موجب آن صادر کننده وجوهی را که نزد محال علیه دارد،کلا یا بعضا مسترد و یا به دیگری واگذار می نماید.))
همچنین مطابق ماده ۱ قانون صدور چک،چک به انواعی تقسیم می گردد که می توان به چک عادی،چک تایید شده،چک تضمین شده یا رمزدار اشاره نمود که هر کدام تعریفی جداگانه دارندو مشمول قواعدی مجزا هستند
وکیل متخصص سفته و چک
با توجه به گسترش روابط اقتصادی و مبادلات تجاری و به تبع آن استفاده روزافزون از چک به عنوان یک سند تجاری و وسیله پرداخت در کنار محاسن آن معایب فراوانی را می توان بر آن بار کرد.
از معایب استفاده از چک همانا سهولت ارائه دسته چک به اشخاص در سال های گذشته بدون ارزیابی صحیح و منطقی وضعیت اقتصادی و تجاری فرد متقاضی بود که موجب آن می گشت که افرادی که صلاحیت کافی برای استفاده از این سند تجاری را ندارند به سهولت به آن دسترسی داشته و باعث مشکلات عدیده برای خود و دیگران و اقتصاد کشور به وجود آورد.حجم چک های برگشت خورده در سال های اخیر موید همین نظر است.در این راستا و در صورت تشکیل پرونده حقوقی در مورد چک نقش یک وکیل متخصص خود را نمایان می سازد.
دعوای چک بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد در بعضی از موارد با پیچیدگی و مواردی مواجه می شود که طرح دعوا و ارائه راهکار حقوقی برای آن را بسیار دشوار تخصصی می نماید.یک وکیل متخصص حوزه اسناد تجاری بالاخص چک باید با این پیچیدگی ها آشنایی داشته و با توجه به اینکه اشخاص متعددی به عنوان ضامن یا ظهرنویس نقش دارند و رعایت مواعد طرح دعوا در مورد این اشخاص بسیار مهم است،تجربه و تبحر وکیل چک وسفته در این موارد و رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار حائز اهمیت می باشد.

بهترین وکیل چک
با توجه به این که چک ضمانت اجرای حقوقی و کیفری دارد ، آثار حقوقی آن در موارد مختلف باید مد نظر قرار بگیرد مثلا این موضوع که در چک های ظهر نویسی و منتقل شده به اشخاص متعدد باید وجه را از چه کسی مطالبه کرد. لذا لازم است در خصوص دعاوی مرتبط با چک ، صدور آن و همچنین قرار دادن به عنوان تضمین با وکلای متخصص چک مشورت شود.
همچنین با توجه به این که وصول مطالبات مرتبط با چک و دیگر اسناد تجاری نیازمند صرف وقت و رفت و آمد بسیار است توصیه میشود از وکلای قابل اعتماد جهت پیگیری وصول مطالبات خود بهره مند شوید. وکیل امور چک جزو وکیل حقوقی کسی است که مسلط به قوانین جاری کشور در این حوزه بوده و با توجه به ظرایف این قبیل دعاوی از تجربه کافی نیز برخوردار باشد.
در برخی از دعاوی چک نکات و شرایطی وجود دارد که یک وکیل امور چک باید بتواند به بهترین نحو و با دانش خود رضایت موکلین خویش را فراهم آورد.

اثبات مانور متقلبانه در کلاهبرداری
نداشتن اطلاعات جامع و کامل دراین زمینه می تواند برای شما مشکلاتی را بوجود بیاورد که موجب برگشت خوردن چک یا عدم وصول آن شود و حقتان از بین برود. برای حفظ حقوق خود می توانید از یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص مشاوره بگیرید.
در این راستا یک وکیل پایه یک دادگستری با داشتن تخصص در زمینه‌ی اسناد تجاری به خصوص سفته میتواند برای وصول وجه سفته بسیار تاثیرگذار باشد چرا که وکیل تجاری با اطلاع کامل از قانون تجارت و قوانین حاکم بر اسناد تجاری مسیر را برایتان هموارتر و سهل تر خواهد نمود.
موسسه حقوقی رای مثبت با کادری از وکلای پایه یک خبره و با تجربه و چندین وکیل تجاری و وکلای اسناد تجاری به خصوص وکیل متخصص سفته که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد…درخدمت شما عزیزان می‌باشد.
در طی گذشت سالیان طولانی اسناد تجاری همیشه مورد استفاده تجار و مردم بوده و هرچند اشکال و قوانین آن در گذر زمان تغییرات فراوانی داشته اما تا به امروز نیز عموم مردم و بالاخص تجار و کسبه همچنان از این اسناد برای امور مالی و تجاری خویش استفاده می نمایند.


پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ۱۲۱ واحد۳
021-78351
09121001614


وکیل ، وکیل سفته ، وکیل چک ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا