این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
ساخت ساختمان های ال اس اف  LSF 0 تومان

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی لوازم صنعتی

فروش وتعمیرات نمایشگر GAMMA 07 تماس بگیرید
فروش ونصب انواع باسکول در استان گلستان تماس بگیرید
تعمیر وفروش نمایشگر TETA 10 تماس بگیرید

تعمیر وفروش نمایشگر TETA 10

%0
  • ساری
فروش اینورتر 0 تومان

فروش اینورتر

%0
  • تهران مرکز
تولیدکننده انواع کلکتورهای استیل تماس بگیرید
سینک استیل دو لگن فست فودی تماس بگیرید

سینک استیل دو لگن فست فودی

%0
  • اصفهان
سینک استیل تک لگن صنعتی تماس بگیرید
جوجه گردان 2 سیخ فست فودی تماس بگیرید

جوجه گردان 2 سیخ فست فودی

%0
  • کاشان

فروش ال اس اف با روش تولید صنعتی

در استان مازندران ساری, | لوازم صنعتی

شرکت صفحه سازه ی خودساز سیروس که در تاریخ26/ 5/ 1393 مجوز بهره برداری خویش را دریافت نموده است در زمینه ی تولیدات lsf و lsp با استفاده از دستگاه های دارای فناوری روز دنیا و کم نظیر در سطح کشور آمادگی خویش را برای تامین نیاز های ساختمانی اعم از تولید و فروش قطعات پیش ساخته ی سبک به ساخت و ساز خشک ساختمانی به صورت حرفه ای اعلام می دارد و به زودی علاوه بر عرضه ی سراسری در سطح کشور به بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد. خدمات شرکت صفحه سازه خود ساز سیروس در زمینه ی طراحی و تولید سازه های ال اس اف و ال اس پی با به روز ترین تکنواوژی روز اروپا و آمریکا می باشد.
Lsf : روش ساختمانی است که از پروفیل های سبک گالوانیزه استفاده می شود. در حال حاضر روش تولید همه ی قطعات به طریق کانادایی می باشد ضخامت ها از 5/0 تا 3 میلی متر و طول تا حداکثر 7 متر می باشد. ( لیست تولیدات ال اس اف به پیوست ارسال می شود.)
Lsp : پنل های سازه ای ساختمان هستند توسط مهندس مرتضی مقدم فارغ التحصیل و استاد معماری حرفه ای در آمریکا اختراع شده و در آمریکا و اروپا و ایران به ثبت رسیده است و اولین بار است که در سطح جهانی عرضه می گردد. محاسبه ی سازه ی ال اس پی همان ال اس اف می باشد که مهندسین معماری ایران با آن آشنا می باشند و در نشریه ی 612 سازمان برنامه و بودجه ذکر شده است.
برای شرکت هایی حقیقی و حقوقی که خواستار مصرف تولیدات شرکت صفحه سازه مقدم باشند، در صورت نیاز طراحی و آموزش اختصاصی این سازه در زمینه های نصب و اجرا برای همکاری در پروژه های اولیه داده می شود.


ال اس اف، lsf، شرکت صفحه سازه خودساز سیروس


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا