این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی کشاورزی

فروش انواع بذرهای چغندر قند وارداتی تماس بگیرید
تزریق کود مایع به تنه درخت تماس بگیرید

تزریق کود مایع به تنه درخت

%0
  • تهران شمال
کود هیومیک اسید+کود مرغی(گرانول-مایع) تماس بگیرید
کود سولفات روی تماس بگیرید

کود سولفات روی

%0
  • یزد
کود هیومیک پودری 95% تماس بگیرید

کود هیومیک پودری 95%

%0
  • یزد
1
نشا توت فرنگی کاماروسا داخلی - وارداتی تماس بگیرید
فروش و نصب ورق پلیمر استخر ذحیره اب کشاکرزی تماس بگیرید

شرکت زعفران گل آداس فروش عمده

در استان یزد یزد, | کشاورزی

شرکت گل آداس در سال 1397 با برند تجاری گل آداس فعالیت خود را آغاز نمود. هدف از تأسیس فروشگاه اینترنتی گل آداس، ارائه زعفران بهاباد یزد به صورت مستقیم در مرکز کشور می‌باشد. در این فروشگاه شما میتوانید زعفران بهاباد را به همراه آنالیز آزمایشگاهی خریداری و درب خانه تحویل بگیرید. اصول مشتری مداری و رضایت مشتریان اهدافی هستند که این فروشگاه به دنبال آنها می‌باشد.

زعفران از زمان‌های بسیار قدیم در مقاصد دارویی و آشپزی استفاده می‌گردد و با تحقیقات علمی این مزایا نیز به اثبات رسیده است. خواص طلای سرخ ایران زمین برای درمان و زیبایی به قدری است که لقب طلای سرخ را برازنده‌ی آن کرده است.

زعفران حاوی مواد مغذی زیادی میباشد که بر روی عملکرد‌های مختلف از جمله عملکرد سلول شما تأثیر مثبتی خواهد گذاشت. مواد مغذی مانند پتاسیم ، منیزیم برای تحریک رشد سلول و ترمیم آسیب‌های اطراف بافت‌ها بسیار مفید می باشند بنابراین جای تعجب ندارد که زعفران نیز برای ترمیم عملکرد سلولی بدن شما واقعاً مفید است.

همچنین توسط برخی مطالعات ثابت شده است که زعفران نیز می‌تواند حافظه به ویژه حافظه بلند مدت را بهبود بخشد و به فرآیند یادگیری کمک کند. محتوای کروسین و کروستین زعفران می‌تواند تشکیل سلول‌های مغزی را بهبود بخشد و از آسیب دیدن آن جلوگیری نماید.

اگر شما هم قصد خرید زعفران گل آداس را دارید، می‌توانید با شماره 09130027072 با ما تماس بگیرید.


زعفران گل آداس ، زعفران ایرانی ، زعفران فروش عمده ، زعفران خوب و ارزان



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا