این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
چادر سرخپوستی برای آتلیه تماس بگیرید

چادر سرخپوستی برای آتلیه

%0
  • تهران تهران شرق

آگهی های مرتبط

1
چادر سرخپوستی برای آتلیه تماس بگیرید

چادر سرخپوستی برای آتلیه

%0
  • تهران تهران شرق

جدیدترین آگهی آتلیه کودک

استودیو عکس‌واژه

در استان تهران تهران شمال, | آتلیه کودک

برای خاطرات زیبا
شاید باور کردنی نباشه وقتی داریم این متن رو ویرایش میکنیم کلی اتفاق عجیب و غریب از لحظه اول تاسیس عکس‌واژه از سال ۸۸ میاد تو ذهنمون و با هم میخندیم به همه این مسیری که پشت سر گذاشتیم .
اون روزی که عهده دار ادامه مسیر شدیم یادمه مغازه ای که کار رو توش کردیم توی سقفش خونه کبوترها بود . هر روز صبح باید خروجی کبوترها رو تمیز میکردیم که ورودی پیدا کنیم بعد ویترین رو ساختیم بعد نور پردازی رو از نورپردازی معمولی ۶۰ درجه ای که توی هر عکاسی میری هست تبدیل کردیم به نور پردازی نیویورکی چیزی که عکاس های اون زمان ریسکش رو هم نمی کردند . بعد بزرگ شدیم آتلیه ما خیلی شلوغ تر از اون چیزی بود که فکرش رو میکردیم کلی مشتری خوب و در کنارش حتما یه تعداد معدود مشتری داشتیم که خوب بودن ولی ما متوجه نمی شدیم :))

کارهای غیر ممکن روتوش رو براتون انجام دادیم و کلی کارگاه آموزشی برگزار کردیم که توش از یادگرفتن ظهور نگاتیو تا روتوش عکس گفتیم . تعریف از خودمون نباشه خلاقیم شایدم خیلی خلاقیم و این رو از شما داریم که لحظه‌هاتون رو به ما سپردید ما هم خودمون رو شریک لحظه هاتون دونستیم چقدر بچه‌هایی بودن که گوشی مامان‌هاشون رو یواشکی ورداشتن و برا ما پیام صوتی فرستادن که خاله عاشقتم یا خاله خیلی خوش گذشت که اومدی عکس گرفتی و این یعنی خوشحالی یعنی عکس‌واژه !

خلاصه این همه مسیر رو اومدیم تا وقتی الان آمار ورودی خروج مشتری ها رو میبینیم به نهایت خوشحال کننده است که ما از سعادت آباد مشتری عکس داریم از آلمان و اتریش و کانادا مشتری داریم و این تازه برای ما اول کار هست .

دفعه بعد که این متن رو ویرایش کنیم حتما اول خودمون خیلی لبخند میزنیم و بعدش هم شما که همراه ما بودید
مرسی که هستید و بازهم میگم همه چیزی که ما یاد گرفتیم از همراهی شما بوده !


آتلیه کودک ، عکس کودک ، آتلیه نوزاد ، آتلیه عکس نوزاد ، عکس نوزاد ، عکاسی کودک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا