این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دستگاه تابگیری طوقه چرخ موتورسیکلت و دوچرخه تماس بگیرید
مقره کمر آچارخور تماس بگیرید

مقره کمر آچارخور

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی ابزار و یراق

1
پیچ و مهره رحمتی تماس بگیرید

پیچ و مهره رحمتی

%0
  • تهران شمال
خرید و قیمت بروز کاغذ پرچ جوشکاری تماس بگیرید
تولید کننده لوله خراطی 0 تومان

تولید کننده لوله خراطی

%0
  • اصفهان
واردات شیلنگ هیدرولیک و پنوماتیک تماس بگیرید
تولیدکننده اتصالات هیدرولیک و پنوماتیک تماس بگیرید
نوار درز گر چوب pvc تماس بگیرید

نوار درز گر چوب pvc

%10
  • مشهد

مجموعه 9 عددی آچار یکسر رینگی آج دار از نمره 8 الی 19 با کیف برزنتی

در استان تهران تهران جنوب, | ابزار و یراق

از آچار یکسر رینگ برای باز و بسته کردن انواع پیچ‌ و مهره‌های 6 گوش و 12 گوش استفاده می‌شود. این آچار، یک سر تخت و یک سر رینگی دارد که هر دو سایزی یکسان دارند.

مجموعه 9 عددی آچار یکسر رینگی آج دار لیکوتا (LICOTA) مدل AWT-ESFK09 از سایز 8 الی 19 میلی‌متر و در یک کیف برزنتی آبی رنگ بسیار زیبا قرار گرفته است. کوتاه‌ترین آچار این مجموعه (نمره 8) 122 میلی‌متر طول دارد و بلندترین آنها (نمره 19) 230 میلی‌متر. ضخامت آچارهای مجموعه 9 عددی آچار یکسر رینگی آج دار لیکوتا (LICOTA) بین 5.3 تا 10.3 میلی‌متر است. سبک‌ترین آچار 26 گرم و سنگین‌ترین آچار یکسر رینگ، 165 گرم وزن دارد.

تمام آچارهای مجموعه 9 عددی لیکوتا از نوع آج‌دار هستند. این آج ها از لغزش آچار حتی در شرایط گیریسی و روغنی، جلوگیری می‌کنند و آچار را در دست شما محکم نگه می‌دارند. این آچارهادارای سری با تراش الماسه هستند. شماره‌ی آچارها برجستهاست و طوری بر ر حکاکی شده است که در شرایط تاریک (درون چال سرویس تعمیرگاه) که نوری وجود ندارد، دیده می‌شود. این خصوصیت مخصوص کارخانه‌ی لیکوتا (LICOTA) است.

مجموعه 9 عددی آچار یکسر رینگی لیکوتا از فولاد کروم – وانادیوم (Cr-V) ساخته شده‌ که جزو مستحکم‌ترین آلیاژهای جهان است و در برابر ضربه و گشتاور پیچشی بسیار مقاوم است. در نتیجه این آچارها به هیچ‌وجه تابیده و کج نمی‌شوند. همچنین مقاومت بی‌نظیر این آلیاژ در برابر سایش باعث شده است تا شکل دو سر (سر تخت و سر رینگی) این آچار عوض نشده و پس از سالها استفاده هم هرز نگردد. زاویه‌ی 15 درجه‌ای سر آچار با بدنه‌ی آن، استفاده از آچار یکسر رینگ لیکوتا را بسیار آسان می‌کند.

مجموعه 9 عددی آچار یکسر رینگی آج دار لیکوتا ساخت کشور تایوان (LICOTA) می‌باشد.


لیکوتا ، ابزار دستی ، آچار رینگ دار ، آچار ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا