این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

عایقکاری موتورخانه در تهران 0 تومان

عایقکاری موتورخانه در تهران

%0
  • تهران مرکز
کاور خودکار تبلیغاتی -کاور تبلیغاتی خودکار: تماس بگیرید
ساک دستی تبلیغاتی تماس بگیرید

ساک دستی تبلیغاتی

%0
  • تهران شرق
استند ام دی اف ورازیب تماس بگیرید

استند ام دی اف ورازیب

%0
  • تهران حومه
استند فلزی ورازیب تماس بگیرید

استند فلزی ورازیب

%0
  • تهران مرکز
 استند رومیزی | استند رومیزی ورازیب تماس بگیرید
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز

چاپ نوین گرافیک ارائه خدمات تخصصی انواع چاپ لیوان در ایران است.

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

چاپ نوین گرافیک ارائه خدمات تخصصی انواع چاپ لیوان در ایران است.

۱- چاپ روی لیوان سفید
این نوع لیوان ها کیفیت بسیار بالائی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می دهند. همچنین به علت ساختار و نحوه ی تولید، چاپ این لیوان ها با شستشو از بین نمی‌رود. این لیوان ها به علت کیفیت بسیار بالا قابلیت چاپ هر نوع عکس با هر نوع درجه ی رنگ را داراست.اگردنبال ،چاپ لیوان ارزان و به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ای پیشنهاد ما این نوع لیوان می باشد.

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی یکی دیگر از محصولات زیبا و خاص نوین گرافیک می باشد. درون این لیوان ها رنگی می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. برای سفارش چاپ روی لیوان رنگی کافی است عکس موردنظر خود و رنگ لیوان خود را انتخاب کنید.

چاپ روی لیوان حرارتی :

ماگ جادویی ارزان یکی از انواع جذاب ماگ سرامیکی است که هنگام پر شدن با مایع داغ تغییر رنگ می دهد. معمولاً عکس های خاطره انگیز، نوشته های جذاب و یا تصاویر شخصی و... را روی این ماگ های حرارتی تعبیه می کنند. امکان سفارش این نوع ماگ حرارتی با عکس های دلخواه نیز وجود دارد.

چاپ روی لیوان، چاپ عکس روی لیوان،چاپ آرم و لوگو روی لیوان تبلیغاتی شامل لیوان ساده، لیوان دسته رنگی، لیوان حرارتی جادوئی و چاپ عکس روی ماگ و چاپ لیوان به همراه تصویر یا لوگو مورد نظر شما روی لیوان سرامیکی به صورت تکی و تعداد با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های موجود و بهترین کیفیت در چاپ روی اجسام نوین گرافیک برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.


، چاپ عکس روی لیوان دیجی کالا ، سایز چاپ لیوان ، چاپ عکس روی لیوان حرارتی با تخفیف ، طرح روی لیوان ، لیوان حرارتی سفارشی ، چاپ عکس روی لیوان در انقلاب ، چاپ عکس روی لیوان در کرج ، چاپ لیوان حرارتی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا