این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی برق صنعتی

تابلو برق صنعتی کیفیت بالا 11,111 تومان

تابلو برق صنعتی کیفیت بالا

%0
  • تهران مرکز
کلیدهای هوشمند تماس بگیرید

کلیدهای هوشمند

%0
  • اصفهان
5
مهتابی تابلویی زیرکابینتی تماس بگیرید

مهتابی تابلویی زیرکابینتی

%0
  • تهران مرکز
3
خرید ترانس کارکرده و دست دوم با بهترین قیمت 0 تومان
1
تیک تولید کننده سینی کابل گالوانیزه تماس بگیرید

پنل اعلام حریق 4 زون مخصوص کلینروم گروه رایمون

در استان تهران تهران غرب, | آگهی های خدمات برق صنعتی

پنل اعلام حریق 4 زون مخصوص کلینروم گروه رایمون
پنل اعلام حریق به صورت گسترده در ساختمان ها و اماکن صنعتی استفاده می شود تا خسارت های ناشی از آتش سوزی به حداقل برسند . همچنین برای اطلاع دادن به ساکنین ساختمان در مواقع بروز حادثه از سیستم اعلام حریق استفاده می شود تا تلفات جانی و خسارت های مالی را به حداقل برساند . می توان با اثرات سه گانه حریق یعنی دود و حرارت و شعله ، از وقوع آتش سوزی آگاه شد .
به طور کلی سیستم های اعلام حریق در دو نوع عادی و هوشمند ساخته شده اند . در سیستم های عادی مکانی را که از حریق می خواهیم حفاظت کنیم به مناطق مشخص تقسیم می کنیم تا در صورت بروز حریق بتوان محل حریق را سریع تر و راحت تر تشخیص داد . به هر کدام از این منطقه ها یک زون ( Zone ) گفته می شود . این عمل در سیستم ها ی هوشمند نیز انجام می پذیرد ولی مزیتی که این سیستم ها نسبت به سیستم ها ی عادی دارند این است که این سیستم ها دارای اجزای قابل آدرس دهی هستند و می توان دقیقا عنصری را که حریق را تشخیص داده معین کرد و محل دقیق حریق را مشخص نمود و خبر دهنده هایی را که مربوط به آن محل می باشد فعال نمود .
آدرس : تهران،خیابان آیت الله کاشانی، خیابان دویست دستگاه، خیابان کیهان، کوچه کیهان دوم، پلاک 23، طبقه سوم، واحد 8،کد پستی ۱۴۸۳۹۴۵۳۳۱
تلفن :9108117569
ایمیل :info@raymontech.com
آدرس سایت : http://www.raymontech.com


، آژیر اعلام حریق مخصوص کلینروم+دتکتور دودی اعلام حریق مخصوص کلینروم+پنل اعلام حریق 4 زون مخصوص کلینروم+تابلو کلید روشنایی مخصوص کلینروم+ ، مخصوص کلینروم تابلو برق نرمال تجهیزات و دستگاه ها+ تابلو



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا