این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی کتابهای آموزشی

کتاب تحلیل و طراحی لرزه ای پل

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش کتابهای آموزشی

در مورد تحلیل و طراحی لرزه ای ساختمان، کتاب های متعددی به زبان فارسی تدوین و تالیف شده است اما در زمینه طراحی لرزه ای پل این تعداد وجود ندارد. با توجه به اهمیت پل‌ها در هنگام زلزله و خصوصا بعد از آن، از پلها به عنوان شریان های حیاتی نام برده می‌شود. چه بسا که تخریب یک پل کل امر امداد رسانی و نجات را در لحظات حساس و بحرانی با مشکل روبرو می‌نماید.

لزوم استفاده از جدیدترین روش های تحلیل و طراحی لرزه ای پـل در آیین نامه های اجرایی کشور، دانشگاه ها و همچنین نبود منابع فارسی کافی برای طراحی لرزه ای پُـل های بزرگراهی در ایران، مولفان را بر آن داشت تا با استفاده از تجارب آکادمیک، صنعتی (شرکت های مهندسین مشاور) و همچنین مطالعات تئوری و آزمایشگاهی در داخل و خارج کشور در سال های اخیر به تدوین کتابی در این زمینه پرداخته شود. به خواست خداوند متعال و صرف نزدیک به سه سال تلاش تمام وقت، تدوین (ترجمه و اقتباس) و تألیف کتاب حاضر تحت عنوان «تحلیل و طراحی لرزه ای پل» بر مبنای با ارزشمندترین منابع موجود داخلی و خارجی و همچنین تجربیات نویسندگان به سرانجام رسید. امید به ارائه ی مطالب مفید برای استفاده ی مهندسین، دانشجویان و شرکت های مهندسی راه و سازه، تحمل سختی ها در مسیر تألیف کتاب را هموار و شیرین نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب تحلیل و طراحی لرزه ای پل وارد لینک زیر شوید
https://rayanbook.com/b/p3124/


کتاب تحلیل و طراحی لرزه ای پل ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا