این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نصب دوربین مداربسته غرب تهران تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب

سیستم حفاظتی در همین محل

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

دوربین مداربسته تحت شبکه با دید در شب

در کرج, اصفهانیها | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

مجموعه آریو، از سال ۹۶ در بخش فروش و عرضه دوربین های حفاظتی، امنیتی و نظارتی، دزدگیر ماشین، دزدگیر اماکن، ردیاب، ریموت و … فعالیت دارد و در این راستا تمامی تلاش خود را جهت عرضه مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات به کار گرفته است.
دوربین مداربسته تحت شبکه آیمو IPC-F22AP دارای استاندارد IP67 است که می تواند در شرایط آب و هوایی مختلف در فضای باز استفاده شود. در این سیستم مداربسته انتقال اطلاعات بر مبنای پروتکل های شبکه صورت می گیرد. نوع دوربین بولت بوده و دارای پایه قابل تنظیم است. رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل دارد و لنز ۲.۸ میلی متری آن، اهداف را تا فاصله ۳۸.۶ متری با میدان دید ۱۲۰ درجه تشخیص می دهد. حسگر ها با کیفیت بالا و نور های IR تصاویر واضحی را در شب ، تا فاصله ۳۰ متری ارائه می دهند.

مدل : IPC-F22AP
نوع دوربین : بولت Bullet
جنس بدنه : فلز
نوع لنز : 2.8 میلی متری، ثابت
برد دید در شب : 30 متر
استاندارد محافظتی : IP67
گارانتی : رستر سرویس، یک سال

*لطفا جهت ثبت سفارش و یا مشاوره با کارشناسان آریو با شماره درج شده در آگهی تماس بگیرید*


انواع دوربین مداربسته، پک دوربین مداربسته، دوربین مداربسته پرتابل، دوربین مداربسته پلاک خوان، دوربین مداربسته ترب، دوربین مداربسته تهران، قیمت دوربین مداربسته ثابت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا