این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کشاورزی در همین محل

جدیدترین آگهی کشاورزی

فروش انواع بذرهای چغندر قند وارداتی تماس بگیرید
تزریق کود مایع به تنه درخت تماس بگیرید

تزریق کود مایع به تنه درخت

%0
  • تهران شمال
کود سولفات روی تماس بگیرید

کود سولفات روی

%0
  • یزد
کود هیومیک پودری 95% تماس بگیرید
1
نشا توت فرنگی کاماروسا داخلی - وارداتی تماس بگیرید
فروش و نصب ورق پلیمر استخر ذحیره اب کشاکرزی تماس بگیرید
کودریز مالچر تیداپارس تماس بگیرید

بمبو آلمینیومی (نمونه بردار مواد گرانول و پودری)

در تهران غرب, آزادی | کشاورزی

شرکت همدان آزمون کاوشگر ، مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 10 سال گذشته و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در حوزه تولید دستگاه های صنعتی کشور ارتقا دهد . در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت به جامعه صنعتی و آزمایشگاهی نموده است .
نمونه بردار غلات(بمبو) به منظور نمونه برداری از غلات داخل کامیون و تریلر ،از جنس آلومینیوم اکسترود شده با روکش آنادایز شده مقاوم به سایش و کاهش چشمگیر اصطکاک بدنه کی باشد. نمونه برداری از مواد پودری و گرانوله مسئله مهمی است . برای حل این م ساله ما نمونه بردار نیز ه ای را برای مواد گرانوله با حداکثر اندازه 12 میلیمتر ، پیشنهاد میکنیم . دسته تی شکل قابل باز و بسته شدن برای نمونه بردارهای 175 سانتیمتری به بالا برای سهولت هرچه بیشتر در نظر گرفته شده است که به صورت مجزا قابل سفارش می باشد.این نوع نمونه بردارها باعث سهولت نمونه برداری تا عمق 2 متردر وسایل نقلیه یا انبار غلات میگردند . وزن سبک از جنس آلومینیوم آلیاژی بکار رفته در آن با فرمت و اندازه های مناسب ، باعث کاربری مناسب در کنار عمر بالای نمونه بردار را سبب شده است. فرمت دریچه ها بگونه ای طراحی شده است که در کنار نمونه برداری دقیق و عدم شکستگی بذر در طبقات مختلف ، استحکام آن به شکل مناسبی حفظ شده است . دسته تی طراحی شده توسط شرکت همدان آزمون کاوشگر کارایی آن را بالا برده بگونه ای
که است از آن ، فشار کاری اپراتور را در طول مدت نمونه گیری به میزان قابل ملاحظه ای کاهش میدهد . قابلیت باز شدن دو لوله از هم ، امکان تمیز کردن آن را فراهم نموده و امکان خروج نمونه از انتهای دسته آن در کنار سبکی بیمانند، نمونهبرداری های متوالی و مستمر را سهولت بخشیده است .


بمبو ، نمونه بردار، بمبو غلات، بمبو گندم، بمبو گرانول، بمبو مواد پودری

تهران / تهران غرب / آزادی     کشاورزی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا