این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر آموزشگاهها

کارگاه آموزش لایحه نویسی

در استان قم قم, | سایر آموزشگاهها

کارگاه آموزش لایحه نویسی – ثبت نام کنید…

دو روز آموزش کاملا کاربردی در پاسخ به نیاز روزمره افراد

دوره آموزش لایحه نویسی، با تدریس چهار نفر از اساتید خبره حوزه وکالت و سردفتری اسناد رسمی بصورت حضوری و آنلاین و در پنج بخش کلیات لایحه نویسی – آموزش نگارش لوایح حقوقی – آموزش نگارش لوایح کیفری – آموزش نگارش لوایح جهت ارائه به مراجع شبه قضایی (شهرداری، دارایی و …) برگزار می شود.

دانش‌پژوهان این دوره، پس از پایان جلسات کارگاه آموزشی توانایی نگارش لایحه را به خوبی کسب خواهندنمود و با تمرین‌هایی که در طول یک هفته به ایشان داده می‌شود، خواهند توانست نگارش لوایح مختلف را زیر نظر اساتید انجام دهند.

بعد از پایان چهار نیم روز (14ساعت آموزشی) کارگاه آموزشی، اساتید تمرین هایی عملی را به دانشجویان ارائه خواهند داد و دانشجویان در طول ده روز پس از پایان آخرین ساعت آموزشی، یک لایحه به سلیقه و دانش خود تنظیم می نمایند و این لوایح در جلسه پایان دوره به مسابقه گذاشته خواهد شد.

در جلسه پایان دوره که پس از ده روز از آخرین کلاس برگزار می گردد، اساتید و کلیه دانش پژوهان مجددا گرد هم می آیند و لوایح و تمرین هایی که در این ده روز انجام داده اند را دوره می کنند و تبادل تجربه و دانش صورت می گیرد.

سپس از بین لوایح ارائه شده به دبیرخانه مسابقه، سه اثر برگزیده انتخاب می شود و جوایزی تقدیم برگزیدگان خواهد شد.

از بین لوایح ارسالی، یک اثر به عنوان بهترین لایحه دفاعیه انتخاب و به رسم یادبود هدیه‌ای تقدیم می‌گردد.
https://fekrins.com/d34/


کارگاه آموزش لایحه نویسی، آموزش لایحه نویسی، کارگاه لایحه نویسی، لایحه نویسی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا