این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نقشه برداری تماس بگیرید

نقشه برداری

%0
  • تهران تهران مرکز
نقشه برداری امیرکلا ۰۹۱۱۳۱۸۰۹۰۱ 0 تومان

نقشه برداری امیرکلا ۰۹۱۱۳۱۸۰۹۰۱

%0
  • مازندران بابل
امور نقشه برداری در بابل 0 تومان

امور نقشه برداری در بابل

%0
  • مازندران بابل
نقشه برداری و تفکیک بابلسر ۰۹۱۱۳۱۸۰۹۰۱ تماس بگیرید

نقشه برداری و تفکیک بابلسر ۰۹۱۱۳۱۸۰۹۰۱

%0
  • مازندران بابلسر
تعیین مساحت واقعی املاک تماس بگیرید

تعیین مساحت واقعی املاک

%0
  • مازندران بابل
طراحی فرش دستبافت اصیل اصفهان 0 تومان

طراحی فرش دستبافت اصیل اصفهان

%0
  • اصفهان اصفهان
نقشه کشی،نقشه برداری،اجرای اسکلت بتن،قلز،فونداسیون تماس بگیرید

جدیدترین آگهی فنی و حرفه ای

آموزش تضمینی تعمیرات اینورتر

در استان سمنان سمنان, | آگهی های آموزش فنی حرفه ای

اولین و تنها برگزارکننده دوره های تخصصی آموزشی تعمیرات دستگاه های جوش اینورتر در کشور
وابسته به سازمان فنی و حرفه ای
شرکت مهندسی کاوش اندیشان سپهر در سال 1378 در حیطه فعالیت طراحی و ساخت سیستم های الکترونیک خودرو به ثبت رسید.هدف اصلی مجموعه همواره دستیابی به فن آوری روز در طراحی و تولید با کاهش وابستگی و توسعه بازار های خارجی میباشد
تلاش مجموعه مدیریت شرکت کاوش اندیشان سپهر در تحقق این هدف با به کارگیری نیروهای متخصص و زبده و ایجاد سازمانی با ساختار نظام یافته سبب ساز توسعه کمی و کیفی این مجموعه در طی سال ها فعالیت آن گردیده است.
در این راستا در سال 1387 شرکت مهندسی کاوش اندیشان سپهر آغاز به طراحی و ساخت دستگاه های جوش اینورتر قابل حمل با نام تجاری سپـــنـتـا نموده و در حال حاضر تولید انبوه انواع دستگاه های جوش اینورتر را در دستور کار خود دارد.
شرکت مهندسی کاوش اندیشان سپهر در گامی فراتر جهت ارتقاء سطح علمی کشور در زمینه دستگاه های جوش اینورتر با هماهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای اقدام به آموزش تعمیرات دستگاه های جوش اینورتر در کمترین زمان با ارائه مدرک رسمی به علاقمندان این صنعت نموده است.
لذا از کلیه علاقمندان و هنرجویان دعوت بعمل می آید جهت اطلاع از زمان برگزاری کلاس ها و ثبت نام با شرکت کاوش اندیشان سپهر تماس حاصل فرمایند.
*همراه با کلیه خدمات رفاهی و آموزشی فنی وحرفه ای از قبیل کلاس های مجهز به تکنولوژی آموزش/ خوابگاه / وعده غذایی و پذیرایی روزانه
ارائه جزوه آموزشی و سی دی آموزش کامل تعمیرات در پایان دوره


نقشه اینورتر ، pcb inverter ، pcb pwm ، سپنتا ، دوره آموزشی تعمیرات اینورتر ، اولین برگزارکننده دوره تعمیرات ، دستگاه ایرانی ، ثبت نام دوره تعمیرات دستگاه جوش ، دانلود نقشه اینورتر ، جزوه تعمیرات اینورتر ، نقشه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا