این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

3
تولید کننده لوله های فولادی برق تماس بگیرید

تولید کننده لوله های فولادی برق

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

3
تولید کننده لوله های فولادی برق تماس بگیرید

تولید کننده لوله های فولادی برق

%0
  • تهران تهران مرکز
تولید کننده لوله های فولادی برق تماس بگیرید

تولید کننده لوله های فولادی برق

%0
  • تهران تهران مرکز

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

قیمت لوله برق خم سرد

در تهران جنوب, امام خمینی | اتوماسیون صنعتی

قیمت لوله برق pvc نسوز یا لوله برق خم سرد و خم گرم ارزان و دست اول در لاله زار ارائه می دهیم. کالای برق درخش میر واقع در لاله زار جنوبی پاساژ ادیسون ارائه دهنده انواع لوله و اتصالات برق بطور عمده نیز می باشد. قیمت لوله برق pvc مجموعه درخش میر صاحب امتیاز سایت https://pipepvc.ir/ و iranedison.com محصولات خود را با برند سازند پلیمر سمنان (سپانو پلیمر سمنان)، وینو پلاستیک و سه ستاره نسوز سمنان به مشتریان ارائه می دهد. قیمت لوله برق pvc بسته به سایز، برند، میزان خرید و نوع خم سرد یا گرم بستگی دارد. سایز این نوع از لوله های نسوز شامل: 13 (20)، 16 (25)، 21 (32)، 29 (40)، 36 (50) و 63 نیز می باشد. همچنین فاکتور دیگر که قیمت این نوع کالای برقی را مشخص کرده وزن آن است. استاندارد لوله برق pvc امروزه رعایت موارد و نکات ایمنی در ساختمان سازی امری مهم نیز می باشد. لذا برای رعایت این منظور استفاده از محصولات مرغوب و ایمن امری ضروری است. یکی از نکاتی که باید در انتخاب محصولات ساختمانی دقت نمود نسوز بودن آن است. در تاسیسات برق ساختمانی بهترین گزینه برای انتقال سیم و کابل لوله برق pvc نیز می باشد. زیرا این نوع لوله برقی از مواد پی وی سی تولید شده، و دارای خاصیت نسوز است. بدین معنا که دچار خود سوزی نمی گردد. ناظرین استفاده از این نوع لوله برق نسوز را اجباری کرده اند. تمامی لوله های کالای برق درخش میر داری نشان استاندارد ملی ایران به همراه کد 10 رقمی نیز می باشند. این کد 10 رقمی در تمامی شاخه ها حک گردیده است.


لوله برق، قیمت لوله برق، لوله برق pvc، لوله خم سرد، لوله برق خم سرد، لوله برق نسوز، قیمت لوله برق 20، لوله برق نسوز سمنان

تهران / تهران جنوب / امام خمینی     اتوماسیون صنعتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا