این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

الکترونیک در همین محل

محفظه باطری تماس بگیرید

محفظه باطری

%0
  • تهران مرکز
واردات قطعات الکترونیکی تماس بگیرید

واردات قطعات الکترونیکی

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی الکترونیک

صنایع روشنایی پارس پارک 0 تومان

صنایع روشنایی پارس پارک

%0
  • تهران شمال
خدمات مونتاژ برد الکترونیکی SMD-DIP-THT تماس بگیرید
UPS برق اضطراری باتری منبع تغذیه 0 تومان
محفظه باطری تماس بگیرید

محفظه باطری

%0
  • تهران مرکز
کلید مینیاتوری توس فیوز AEG تماس بگیرید
خرید انواع باطری و UPS دست دوم 0 تومان

خرید انواع باطری و UPS دست دوم

%0
  • اصفهان
تابلوهای روان (LED ) و تلویزیون های شهری تماس بگیرید

لامپ فلورسنتی 10 وات LED افراتاب

در تهران مرکز, اسکندری | الکترونیک

لامپ فلورسنتی 10 وات LED با سرپیچ G13 افراتاب دارای توان های متنوعی بوده که شما می توانید بسته به میزان روشنایی مورد نیاز خود، هر کدام از این مدل ها را از سایت شادی الکتریک انتخاب و خریداری نمایید. این لامپ ها در مقایسه با لامپ های فلورسنتی قدیمی، دارای نور دهی بهتر و بالاتری بوده و می توانند با مصرف انرژی کمی که دارند، سبب کاهش هزینه های برق به میزان زیادی نیز شوند. نوع سرپیچ این لامپ G13 بوده که قابلیت اتصال با پایه های این مدل را دارد. ویژگی خوب دیگر لامپ های دارای چیپ LED، نداشتن تشعشعات مضر مانند اشعه ایکس و مادون قرمز می باشد که سبب آسیب به پوست و چشم نمی شود.

ویژگی های کلی لامپ فلورسنتی افراتاب

این لامپ دارای سه رنگ نور آفتابی، مهتابی و طبیعی است که شما می توانید در هنگام خرید از سایت شادی الکتریک، هر کدام از این رنگ نورها را انتخاب و خریداری نمایید. این لامپ فلورسنتی LED با توان 10 وات قادر است میزان روشنایی 1100 لومن را ایجاد کرده که مقدار روشنایی بالایی می باشد و می تواند به خوبی محیط را نور دهی کند.

از این لامپ جهت روشنایی محیط هایی مانند منازل، اداره ها، شرکت ها و مغازه ها می توانید استفاده کرده و با مصرف انرژی کم آن، سبب کاهش هزینه های برق شوید. طول عمر آن زیاد بوده و در اثر استفاده طولانی مدت از لامپ و یا روشن و خاموش کردن های مکرر، دچار افت نور دهی و یا سوختگی نمی شود. در ساختار آن از PMMA استفاده شده که یک پخش کننده نور بصورت یکنواخت بوده و به دلیل داشتن شیشه مات این لامپ، نور بصورت ملایم تابیده می شود. این محصول همراه با دو سال ضمانت کالا عرضه می شود که خریدی مطمئن و مقرون به صرفه ای را رقم می زند.

چنانچه پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید لامپ فلورسنتی 10 وات LED با سرپیچ G13 افراتاب مدل AF-T8-10W-HPF و یا اطلاع از قیمت لامپ فلورسنتی 10 وات LED با سرپیچ G13 افراتاب با مراجعه به سایت شادی الکتریک و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.


لامپ فلورسنتی 10 وات ، لامپ فلورسنتی، لامپ 10 واتLED افراتاب، کالای برق شادی

تهران / تهران مرکز / اسکندری     الکترونیک در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا