این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش لوازم جانبی بیلیارد فروش میز بیلیاردسرخوشیان تماس بگیرید
صندلی اپن 0 تومان

صندلی اپن

%0
  • تهران تهران شمال
نرم افزار خانه کودک تماس بگیرید

نرم افزار خانه کودک

%0
  • گیلان رشت

جدیدترین آگهی چوبی و فلزی

مبل کلاسیک صادراتی مدل ویکتوریا 0 تومان

مبل کلاسیک صادراتی مدل ویکتوریا

%0
  • تهران شرق
مبل راحتی اسپرت مدل لنزا تماس بگیرید

مبل راحتی اسپرت مدل لنزا

%0
  • تهران شرق
آروین فلز تماس بگیرید

آروین فلز

%0
  • هشتگرد
درب باغ و ویلا ـ الماس پنل 0 تومان
قفسه صنعتی سنگین 0 تومان

قفسه صنعتی سنگین

%0
  • تهران جنوب
1
صندلی آمفی تئاتر و سینمایی رض کو تماس بگیرید
تولید جلومبلی و عسلی کنسول و میز تی وی 0 تومان
1
تولید و نصب درب و پنجره دوجداره تماس بگیرید

تولید و نصب درب و پنجره دوجداره

%0
  • تهران مرکز
نازل پفکی آبنما 550,000 تومان

نازل پفکی آبنما

%1
  • تهران مرکز

خرید میز ناهار خوری ارزان قیمت مدل کلاسیک کارول در وودن مبل

در استان تهران اسلامشهر, | خرید و فروش لوازم چوبی و فلزی

میز ناهار خوری کلاسیک و چوبی مدل کارول

اگر به دنبال خرید میز ناهار خوری چوبی و با کیفیت هستید، مدل کلاسیک کارول حتما به شما پیشنهاد می شود. این محصول زیبا دارای طراحی بی نظیری بوده و از مهم ترین وسایل موجود در اتاق پذیرایی است. همانطور که در گالری تصاویر مشاهده می کنید، این محصول به صورت شش نفره بوده و در دیگر تعداد نظیر 4 و 8 نفره هم قابل تولید است.

مدل کارول یک سرویس کامل بوده و شامل ست مبلمان و میز جلو مبلی و عسلی هماهنگ با خودش است. طراحی صندلی کارول بسیار بی نظیر بوده و دارای دوخت های شیاری متقارن در قسمت پشت بیرون تکیه گاه است. برای جلوه این کار از دو ترکیب رنگ ترند بازار استفاده کرده ایم. همانطور که میدانید ترکیب رنگ طوسی و خردلی فوق العاده بوده و در بیشتر موارد مشاهده می شود.

در رابطه با متریال استفاده شده تمامی پایه ها چوب راش گرجستان بوده و به مرور زمان خاصیت و مقاومت خود را حفظ می کند. جنس پارچه صندلی همه به درخواست شما عزیزان است و شما هیچ محدودیتی در رنگبندی این مدل ندارید. رنگ به کار رفته در تمامی محصول نسکافه ای روشن است و دیگر هارمونی های رنگ هم قابل اجرا است.

نشیمن صندلی های ناهار خوری از اسفنج 35 کیلویی بوده و به مرور زمان نشست پیدا نمی کند. قیمت ناهار خوری کارول بسیار مناسب بوده و در دسته سبک های راحتی قرار دارد.

تمامی محصولات سایت فروشگاه مبل وودن شرکتی و دارای 24 ماه گارانتی پس از فروش است. شما می توانید با خیالی راحت خرید مبلمان و دیگر لوازم چوبی خود با مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین متریال انجام دهید.


خرید آنلاین و اینترنتی امروزه از آسانترین روش ها برای خرید غیر حضوری است. به همین علت وودن مبل شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا یتوانید تمامی خرید جهیزیه و منزل خود را از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک، مبل چستر ، مبل مدرن ، میز ناهار خوری چوبی ، میز ناهار خوری مدرن و فلزی ، میز جلو مبلی و عسلی چوبی ، میز جلو مبلی و عسلی فلزی ، سرویس خواب و تخت خواب ، انواع اکسسوری و.. را با کیفیت ترین متریال و مناسب ترین قیمت را از وب سایت فروشگاهی و هم حضوری از طریق بازدید از مجموعه بزرگ وودن ما خریداری کنید.
شما به راحتی از طریق ثبت سفارش آنلاین و حضوری در فروشگاه مبل وودن با کمترین زمان و با ضمانت نامه کتبی کالا می توانید اقدام به خرید کنید.


خرید ناهار خوری اقساطی ، خرید مبل راحتی و شیک ، میز ناهار خوری چوبی ، میز ناهار خوری کلاسیک ، میز و صندلی ناهار خوری ، صندلی ناهار خوری چوبی ، میز ناهار خوری جدید 1400، قیمت میز ناهار خوری شش نفره ، قیمت میز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا