این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آموزشگاه در همین محل

جدیدترین آگهی آموزشگاه

فروش قورباغه آزمایشگاهی -درمانی-فراساحل نگار

در تهران مرکز, سه راه طالقانی | آگهی های آموزشگاه ها

فروش قورباغه آزمایشگاهی -درمانی-فراساحل نگار با مجوز رسمی یک فرصت مناسب برای خرید و فروش قورباغه‌هایی است که برای استفاده در آزمایشگاه‌ها، درمانگاه‌ها استفاده می‌شوند.
قورباغه ها در محیطی کاملا بهداشتی و با کیفیت بالا تولید می‌شوند.
قورباغه‌های آزمایشگاهی معمولا برای استفاده در تحقیقات علمی و آزمایش‌های مختلف در آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شوند. این قورباغه‌ها معمولا از نژادهای خاصی بوده و مشخصات مورد نیاز برای تحقیقات علمی ،تشریح را دارا می‌باشند.
قورباغه‌های درمانی نیز برای استفاده در درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها به کار می‌روند. این قورباغه‌ها معمولا برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شوند و دارای خواص درمانی زیادی هستند

قورباغه‌ها معمولا در محیط‌های آبی زندگی می‌کنند و برای تحقیقات محیط زیستی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
همچنین، تمامی قورباغه‌های فروشی دارای مجوز رسمی بوده و طبق قوانین و مقررات مربوطه تولید و برای فروش عرضه می‌شوند. این مجوزها نشان از کیفیت و اعتبار قورباغه‌ها است و به خریداران اطمینان می‌دهد که قورباغه‌هایی که خریداری می‌کنند، مطابق با استانداردهای لازم تولید شده‌اند.


فروش قورباغه، قورباغه گوشتی، قورباغه آزمایشگاهی، خرید قورباغه، قورباغه تهران

تهران / تهران مرکز / سه راه طالقانی     آموزشگاه در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا